کد خبر: ۷۲۸۳۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: ما علاوه بر اینکه اردوی تدارکاتی در خارج از کشور نداریم نتوانستیم دیدار دوستانه با تیم‌های داخلی برگزار کنیم.

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو اردوی تدارکاتی در ترکیه و دیدار دوستانه با این کشور گفت: پیگیری‌های زیادی کردم تا اردویی تدارکاتی در خارج از کشور داشته باشیم و تیم جوانمان تجربه کسب کند اما به دلیل مشکل مالی این اردو لغو شد. ما هم نمی‌توانیم به فدراسیون فشاری متحمل شویم.

وی ادامه داد: ما هم از بازی خارجی محروم هستیم هم داخلی. از تعدادی از تیم‌هایی که بازیکن ملی داشته‌اند درخواست کردیم دیداری دوستانه با ما برگزار کنند اما موافقت نکردند و ما تنها یک دیدار مقابل دانشگاه آزاد برگزار کردیم. البته دیدارهایی با تیم جوانان داشته‌ایم که این مسابقات تدارکاتی برای آنها مناسب‌تر است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره حریفان ایران در مسابقات کاپ آسیا، اظهار داشت: 2 نماینده آسیا جزو 4 تیم برتر المپیک هستند و این مسئله نشان‌دهنده دقت و انرژی است که در بخش بانوان صرف می‌شود. درخشیدن در دنیا یعنی درخشیدن در آسیا. باید بودجه قابل توجهی در بخش بانوان سرمایه‌گذاری شود تا دغدغه نداشته باشیم همان‌طور که کره سرمایه‌گذاری کرد و تیمی که در رده چهارم آسیا قرار داشت اکنون برای مدال برنز با ژاپن رقابت می‌کند.

مسابقات کاپ آسیا به میزبانی قزاقستان 20 تا 26 شهریور برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها