کد خبر: ۷۲۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۶ آذر ۱۳۸۹
ادعای جالب جمهوری اسلامی؛حریری لبخند نزد:
روزنامه جمهوری اسلامی که طی 5 سال اخیر در مخالفت با احمدی نژاد گوی سبقت را از نشریات اصلاح طلب ربوده است، با چاپ مطلبی ادعای جالبی را برای کمرنگ نشان دادن این سفر نخست وزیر لبنان مطرح نموده است.

به گزارش پایگاه 598، سفر چندی پیش سعد حریری به کشورمان که متعاقب سفر تاریخی آقای احمدی نژاد به لبنان صورت پذیرفت، از سوی بسیاری از رسانه های بین المللی به عنوان تیر خلاص بر تلاش دول غربی به خصوص آمریکا برای تأثیر گذاری در فضای سیاسی لبنان قلمداد گردید.

البته تعدادی از جریانات سیاسی و نشریاتی که همواره علی رغم حمایت صریح مقام معظم رهبری از دیپلماسی فعال دولت های نهم و دهم،به دنبال کوبیدن دولت احمدی نژاد و القای ضعف دیپلماتیک دولت وی می باشند،ابعاد این سفر موفقیت آمیز را  نا دیده گرفتند.

در همین راستا روزنامه جمهوری اسلامی که طی 5 سال اخیر در مخالفت با احمدی نژاد  گوی سبقت را از نشریات اصلاح طلب ربوده است، با چاپ مطلبی ادعای جالبی را برای کمرنگ نشان دادن این سفر نخست وزیر لبنان مطرح نموده است.

نویسنده بخش دیدگاه سیاسی این روزنامه در مطلبی که دیروز به چاپ رساند مدعی شد: سعد حریری در این سفر در تمامی ملاقات، دیدار ها و نشست های خبری حتی یک لبخند نیز نزد واین لبخند نزدن وی به این دلیل بود که غربی ها و برخی کشور های منطقه به وی گفته بودند برای اینکه این سفر رنگ و لعاب خاصی از جنس سیاست انتقادی داشته باشد،حریری نباید بخندد و یا حتی لبخند بزند!!!

نویسنده درپایان  با انتقاد از تیتر های چاق!برخی نشریات داخلی در بزرگ نمایی نتایج این سفر،با انکار ابعاد موفقیت آمیز سفر حریری می نویسد دیپلماسی کشور مان به چه وضعیتی دچار شده که نیاز به سفر امثال حریری دارد؟!

البته مشی مدیر مسئول این روزنامه  در عناد با شخص رئیس جمهور آنچنان عیان است که نیازی به بیان نیست،اما برای آگاهی مسئولان این جریده چند تصویر از لبخند های حریری در سفر وی به ایران را گزینش نموده ایم تا شاید با دیدن این عکس ها،از انکار واقعیات  و همچنین مخالفت آشکار با فرمایشات مقام معظم رهبری در پیش چشمان خوانندگان خود احتراز کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
LEBANON
۱۲:۱۹ - ۱۷ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
دیدن روی با صفای حضرت امام خامنه ای دل هر گناهکاری را باز می کند. اما باید بقیه عکسهای وی را در بازدید از نمایشگاه دفاعی ببینید تا به رفتار زشت و غیر دیپلماتیک سعد پی ببرید. دستها را در جیب کرده و جای دیگری را نگاه می کند. واضح است دستور داشته تا از نشان دادن توجه و علاقه خود جلوگیری کند. البته می توان این را به حساب جوانی و عدم اطلاعات نظامی وی گذاشت. چرا که رئیس جمهور لبنان در همین نمایشگاه با علاقه مندی و توجه خاصی تمام سلاح ها را از نظر گذراند و در مورد بعضی اطلاعات تخصصی طلب کرد. (او رئیس پیشین ارتش لبنان بود) وقتی علاقه زیاد وی در مورد یک موشک مشاهده شد از وی پرسیدند: آقای رئیس، شما از این موشک خوشتان آمده؟ گفت بله کاش در لبنان از آن داشتیم و جواب شنید شما در لبنان 50 تا از اینها دارید!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
از روزنامه هاشمی دور از انتظار نیست .
این روزنامه مثل صاحبش از بی بصیرتان است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۲۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
.... وای خدا ترکیدم از خنده. الان اینی که گفتی حدیث بود یا تنهایی خودت گفیش؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها