کد خبر: ۷۲۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۶ آذر ۱۳۸۹

سايت شفاف وابسته به محمد باقر قاليباف شهردار تهران نوشته است:

سردار ناصر امانی با اظهار تاسف شدید از هجوم شب نامه های سیاه علیه شهردار سخت کوش ، کم حرف و کار آمد تهران گفت: تمام انگیزه کسانی که علیه دکتر قالیباف سیاه نمایی و شایعه پراکنی می کنند شخصی و حب و بغض های باندی است بهمین دلیل بر هیچ کس تاثیری ندارد.

سردار امانی افزود : مردم تهران بهترین داوران بی طرفی هستند که با مقایسه عملکرد مدیران شهری در دوره های مختلف کار آمدی و اثر بخشی اقدامات آنان را به قضاوت می نشینند.

به گفته وی : تضعیف و تخریب دکتر قالیباف تخریب یک فرد و شخص نیست بلکه تخریب اصولگرایی کارآمد و عملگرا است که بجای حرف زدن و وعده دادن ، عمل می کند.

امانی افزود : این تخریب ها نتیجه اش دلسرد کردن مردم از اقبال به اصولگرایان و خالی کردن سبد آنان در وزن کشی ها است زیرا وقتی در لوای اصولگرایی و دفاع از ارزش ها ،  شخصیتی انقلابی ، فرمانده دفاع مقدس ،برادر شهیدی که با فرمان مقام معظم رهبری در 3 جایگاه فرماندهی در سپاه و ناجا درخشان ترین عملکرد را داشته و بیش از 5 سال است با رای اعتماد
منتخبان مردم تهران در حال خدمتگزاری صادقانه است اینگونه چهره اش مخدوش گردد اصولگرایان چه چیزی بدست آورده یا ذخیره می کنند؟

سردار امانی در پایان اظهار امیدواری کرد بزرگان اصولگرا و آنان که اهمیت سرمایه های انسانی در حوزه مدیریت کلان کشور را درک کرده اند برای خاتمه این وضع چاره اندیشی کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۶ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
الهي الهي كروبي براي قاليباف بميره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها