کد خبر: ۷۲۶۶۷
زمان انتشار: ۰۲:۴۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران پس از شکست برابر حریف بریتانیایی خود در مبارزه شانس مجدد برای کسب مدال برنز در بازی‌های المپیک لندن از شرایط نامساعد خود در محل برگزاری بازی‌های المپیک پیش ار شروع مسابقاتش خبر داد ودر این خصوص گفت:«متاسفانه هیچ کسی به من کمک نکرد در صورتی که من نیاز به کمک اطرفیانم داشتم!»

به گزارش رجانیوز، کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن با ابراز تاسف از ناکامی خود در مبارزات ش از مردم ایران عذرخواهی کرد و در این باره گفت:« باور کنید نمی‌دانم چرا این اتفاقات برای من رخ داد اما همین قدر بدانید که من شب قبل از شروع مبارزاتم شرایط  خوبی نداشتم،من نتوانستم شب قبل از مسابقه یک ثانیه هم آرامش داشته باشم ،خیلی‌ها تصور می کنند من این حرف ها را به خاطر توجیه ناکامی‌ام می‌رنم اما من یه ثانیه آرامش نداشتم و متاسفانه کسی نبود که من با صحبت‌هایش آرامش از دست رفته خودم را دوباره به دست بیاورم.»

وی در ادامه گفت:«من خودم می دانستم که مبارزه اولم را واگذار خواهم کرد چون اصلا انرژی مبارزه نداشتم، یاور کنید اگر شرایطم مساعد بود می‌توانستم برای مدال روی شیاپ چانگ برم اما وقتی با این وضعیت راهی مسابقات شدم کاملا مشخص بوذ شکست می خورم، من بعد از مبارزه اولم در رختکن توانستم بخوام! از اطرافیان بپرسید می گویند که  من امروز در رختکن موفق شدم بخوام! مطمئنا با این وضعیت نمی‌توانستم مدال بیاورم!»

یوسف کرمی در بخش دیگری از سخنانش پس از شکست برای حریف بریتانیایی خود گفت:« واقعا شرمنده مردم ایران هستم اما من همه تلاش خودم را به کار بستم تا در این المپیک موفق شوم، تمرینات خیلی سختی را انجام دادم به گونه‌ای که هر دو ماه یک بار دخترم را می‌دیدم، آنقدر سختی کشیدیم که نمی توانم بیان کنم اما هرگز کم کاری نکردم ولی نمی دانم انگار باید این بازی ها را به حریفانم واگذار می کردم!»

کرمی در ادامه افزود:« من با مصدمیت شدید بازهم دست از تمرین برنداشتم اما حکمتی در کار بود که یوسف کرمی بازی های خود را به حریفانش واگذار کند تا دست خالی به خانه برگردد. اما خدا را شاهد می گیرم که این ناکامی‌ها تعمدی نبود، چون در این مدت زحمت زیادی کشیدم، واقعا شرمنده مردم ایران هستم!»

یوسف کرمی در شرایطی از گردونه رقابت‌های تکواندو حذف شد که در مبارزه نخست خود برابر حریف اسپانیایی شکست را پذیرفت ولی به دلیل راهیابی این تکواندو کار به دیدار پایانی توانست مجوز حضور در مبارزه شانس مجدد را به دست آورد که وی در این مبارزه هم برابر حریف بریتانیایی خود شکست خورد تا به شکلی ناباورانه از دور بازی های تکواندو المپیک حذف شود.

اظهارات یوسف کرمی در خصوص شرایط نامساعدش پیش از شروع مبارزاتش می‌تواند چالشی جدید برای کادر فنی و مدیریت فنی تیم ملی تکواندو به وجود آورد چون پیش از این فریبرز عسگری و هادی ساعی سرمربی و مدیر فنی تیم ملی تکواندو اعلام کرده بودند شرایط یوسف کرمی بسیار عالی بود ولی وی نتوانست از این شرایط به شکل مناسبی سود ببرد اما با اظهارنظر عجیب کرمی مبنی بر عدم وجود آرامش برای او در اردوی تیم ملی تکواندو حالا سوژه ای جدید برای منتقدان به وجود آمده تا اظهارات ضد و نقیض موجود را به صورت جدی بررسی کنند.

اظهارات یوسف کرمی نشان می‌دهد شرایط برای ملی پوشان تیم ملی تکواندو برای کسب موفقیت در این بازی‌ها فراهم نبوده است، پیش از این که کرمی این مطلب را عنوان کند، محمد باقری معتمد نیز در اظهارنظری تلویزیونی اعلام کرد اصلا بابت کسب مدال خوشحال نیستم چون شرایط برای من فراهم نبود.

نارضایتی ملی پوشان از شرایط پیرامون خود در اردوی تیم ملی این واقعیت را به اثبات می‌رساند که وضعیت تیم ملی تکواندو برخلاف گفته های مسوولانش اصلا مساعد نبوده است حال این که چرا چنین وضعیتی بر اردوی تیم ملی تکواندو حاکم بوده است مشحص نیست! شاید در روزهای آینده بیان برخی ناگفته‌های دیگر از سوی ملی پوشان واقعیت های پنهان را برای افکار عمومی نمایان کند. رویدادی که قطعا چالشی بزرگ برای محمد پولادگر به همراه خواهد داشت و شرایط حضور وی در عرصه مدیریتی این فدراسیون را به خطر خواهد انداخت!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۵
۲
سلام
یوسف جان خسته نباشی ولی کسی که این همه به قول خودت هم خیلی تجربه طی این سالهایی که گذشت و هم قدرت بدنی بالایی داشتی و کاپیتان تیم هم بودی و المپیکی هم زندگی کردی این چند سال برای شب بازیت برنامه ریزی نکریدی وقعا که دمت گرمه پهلوان میدونی .
راستی مردم عزیز ما سرمربی تکواندو فرستاده بودیم برای بازیکنانمان یا مانکن لباس اگر اقایی عسگری این همه که به فکر تعویض لباس و مارک بود یکمی به داد یوسفی که میگه استرس داشتم و خوابم نبرده بود قبل از بازی میرسید به نظر شما چی میشد هر بازی میشه گفت با یک مدل لباس می امد.
ولی حتما باید باند مافیایی که در فدراسیون لنگر انداختن را بیرون ریخت تا تکواندو ابرویی رفته را پس بگیرد.
لطفا برای دیگر نمایندگانمان در کشتی دعا کنید تا دست پر بیان انشاله
با تشکر
پاسخ
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۶
حالا برو خونه قشنگ لالا لالا کن.
پاسخ
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۵
ولی اکثر مردم این را می دانند که آقای یوسف کرمی می توانست از این بهتر مبارزه کند و ما ندیدیم که تلاش خود را برای حتی کسب مدال برونز نکرد واقعا متأسفم آقای کرمی
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۶
۱۸
خیلی بی غیرت و بی تعصب بودی وحق کسانی و که از تو بهتر بودند ونر فتند به المپیک و باید بدی
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
برو بابا!اصلا مبارزه نکردی!معلوم نبود چیکار داری میکنی.المپیک بود شوخی که نبود.توجیه نکن!
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۲۱
۱
وقتي مربي بزرگي مثل مهماندوست را به خاطر دو ميليون از كار بركنار مي كنند در حالي كه كشورهاي خارجي حاضرند ميليونها دلار هزينه او كنند ، وقتي همه كارهايمان سياسي مي شود ف وقتي آقايان سفارشي مي شوند بايد هم اين اتفاقها بيافتد .
پاسخ
آیسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳
اصلا نمیخوام درموردشرایط و وضعیت چیزی بگم چون بی فایدس.....
امایه ورزشکار باتجربه که خودشو قهرمان ملی میدونه حداقل بخاطر تمرینات و وقتی که صرف کرده (مدال بماند)باید یه عملکردخوبی داشته باشه یا نه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جعفرازتبریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱
مسولان فدراسیون اشتباه بزرگی مرتکب شدن کمی مانده به المبک مربی به ان خوبی را عو ض کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۹
۱۲
از کجا معلومه که تبانی نکر ده باشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها