کد خبر: ۷۲۶۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
" محمد مرسی"، رئیس جمهور مصر برای بازدید از اوضاع امنیتی و گفت‌وگو با فرماندهان ارتش و پلیس شهر العریش، در صحرای سینا وارد این شهر شد و با استفاده از یک بالگرد از مرزهای مصر دیدن کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، "محمد مرسی"، رئیس جمهور مصر برای بازدید از اوضاع امنیتی و گفت‌وگو با فرماندهان ارتش و پلیس شهر العریش، در شمال صحرای سینا ساعتی پیش وارد این شهر شد .

این دومین سفر محمد مرسی به شهر العریش در استان سینای شمالی پس از حمله بامداد یک‌شنبه گذشته به مرزبانان مصری در مرز رفح به شمار می‌آید که در جریان آن 16 نیروی پلیس مصر کشته و 7 نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس جمهوری مصر دوشنبه گذشته نیز به العریش سفر کرده،‌ اما از محل حمله افراد مسلح به مرکز ایست و بازرسی ارتش مصر در شهر رفح بازدید نکرده بود و این موضوع با نارضایتی شهروندان مصری صحرای سینا مواجه شده بود.

مرسی در سفر دوشنبه گذشته خود به العریش تنها با فرماندهان نظامی این شهر گفت‌وگو کرده بود.

منابع امنیتی مصر با اعلام خبر ورود مرسی به العریش درباره برنامه‌های این سفر و اینکه رئیس جمهوری مصر از شهر رفح نیز بازدید خواهد کرد یا نه سخنی به میان نیاوردند.

از سوی دیگر شاهدان امروز (جمعه) از ورود تجهیزات نظامی جدید به شهر العریش برای پشتیبانی از نیروهای امنیتی مصری مستقر در این شهر مرزی خبر دادند .

این شاهدان گفتند: دست‌کم 50 دستگاه تانک و نفربر، 2 دستگاه کامیون حامل مهمات و 100 سرباز مصری امروز وارد شهر العریش شدند.

الیوم السابع در خبری دیگر اعلام کرد که محمد مرسى به همراه محمد حسین طنطاوى، وزیر دفاع و سرلشکر سامى عنان با استفاده از یک بالگرد از مرزهای مصر و سرزمین‌های اشغالی دیدن کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها