کد خبر: ۷۲۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۶ آذر ۱۳۸۹
یکی از روزنامه های صبح کشور به تبلیغ یک وبلاگ مستهجن و غیراخلاقی پرداخت.

به گزارش مشرق، مدتی است که یکی از وبلاگ های فارسی زبان از مخاطبین خود خواسته است تا زمانی که از خواب برمی خیزند با ثبت عکسی از خود، آن را برای مدیر آن وبلاگ ارسال کنند تا آن عکس به طور عمومی نمایش داده شود.
این اقدام غیر اخلاقی که متاسفانه با درج تعدادی از عکسهای پسران و دختران جوان در رختخواب، در حال ترویج است و هنوز مشخص نیست علت عدم فیلترینگ این وبلاگ چیست، با استقبال این روزنامه مواجه شده بگونه ای که هفته گذشته (29 آبان 89) این روزنامه در خبری تبلیغاتی برای این وبلاگ ضمن درج نام آن نوشت: "یکی از اتفاقات اخیر دنیای مجازی، وبلاگی به نام «...» است که با مشارکت خوانندگانش به‌روز می‌شود.
خوانندگان این وبلاگ هر روز صبح، هنگامی که از خواب برمی‌خیزند، تصویری از خود ثبت می‌کنند و برای این وبلاگ می‌فرستند. هیچ نام و هویتی از
صاحبان تصاویر نیست. مهم این است که صبح افراد مختلف، مستقل از هویتی که دارند، در این وبلاگ ثبت ‌شود. این وبلاگ با یک ایده ابتکاری آغاز به کار کرده و خود را از فتوبلاگ‌های دیگر متمایز کرده‌ است. همین امر سبب شده ‌است مورد استقبال مخاطبانش قرار بگیرد … در اکثر تصاویر، چهره افراد به دور از شادی و انرژی اول صبح است. عکس‌هایی در میان این مجموعه است که با اینکه چهره‌ها خواب‌آلود است، اما شادمانی در چهره‌شان هویداست."
این رپرتاژ تبلیغاتی از سوی روزنامه مذکور در حالی برای این فتوبلاگ غیراخلاقی منتشر شده است که نویسنده این مطلب علیرغم توصیف چهره کسانی که از خواب بلند شده اند و عکس خود را به ثبت رسانده اند، به برخی از عکس های نیمه عریان دختران و پسران این فتوبلاگ اشاره ای نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها