کد خبر: ۷۲۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۶ آذر ۱۳۸۹
صراط - سخنگوي جنبش سبز در خارج كشور از موسوي خواسته بود مجريان شبكه «تلويزيون سبز» كه در اروپا راه اندازي مي شود، بي حجاب باشند اما موسوي به مصلحت ندانست.

سايت صهيونيستي بالاترين ضمن انتشار اين خبر نوشت: مدتي است از مخلباف و فعاليت هاي سبزش خبري نيست. گويا بعد از بحث بر سر «تلويزيون سبز»، مخملباف از دست ميرحسين دلگير شده. مخملباف معتقد بوده مجريان تلويزيوني كه در اروپا راه اندازي مي شود، بايد طبق استانداردهاي اروپايي بي حجاب باشند، اما ميرحسين با استدلال که تاکنون کشف حجاب زنان اصلاح طلب هویت ضد دینی ما را افشا کرده و نباید بیش از این در مردم معروف به دیمن ستیزی شویم، با اين موضوع مخالفت كرده است. استدلال مخملباف هم اين بوده است كه يافتن اسپانسر براي تلويزيوني داراي استانداردهاي جمهوري اسلامي عملاً غيرممكن است (در حال حاضر تلويزيون «سبز» رسا بدون مجري پخش مي شود).

بالاترين افزود: از آن پس مخملباف اندكي از سبزها فاصله گرفته است. اما اخيراً پس از آنكه خانواده محسن مخلباف، جايزه جشنواره زنان آلمان را كه به آنها اهدا شده بود به زهرا رهنورد تقديم كردند، او نيز در پيامي از اين خانواده هنرمند تشكر كرد.

يادآور مي شود برخي اصلاح طلبان فراري و حاميان فتنه سبز هم اكنون در كشورهايي نظير آمريكا و انگليس و فرانسه و آلمان اقدام به كشف حجاب كرده اند كه از جمله آنها مي توان به شيرين عبادي، داودي مهاجر، شادي صدر، فرشته قاضي، فرناز قاضي زاده و علي نژاد اشاره كرد.

مخملباف در بحبوحه آشوب سال گذشته كه با ميدانداري از عناصري چون موسوي و كروبي و خاتمي و بسياري از فعالان حزبي جبهه اطلاعات صورت گرفت، در كنار سازگارا و نوري زاد به عنوان سخنگوي فتنه سبز معرفي شد و دختران وي با كشف حجاب در برخي مراسم اهداي جايزه و نمايش فيلم شركت كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها