کد خبر: ۷۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

 هرچند روابط نسبی و خانوادگی توانسته است به پیش‌برد برخی امور کمک کرده و در ایجاد نقش برای افراد موثر واقع گردد، اما این موضوع ممکن است در برخی موارد باعث ضرر و آسیب به افراد شود. 

به گزارش رجانیوز، مجله آسمان که توسط برخی فعالین روزنامه‌های زنجیره‌ای دولت خاتمی در بازار مجلات وارد شده یکی از مصادیق بارز این مدل ارتباطات فامیلی است. هرچند از نظر ظاهر شاید اسمی از محمد قوچانی (از محکومین جریان فتنه که معلوم نیست چرا محکومیتش اجرا نمی شود) در این مجله وجود نداشته باشد، اما از او به عنوان یکی از عوامل اصلی این مجله یاد می‌شود که با استفاده از همین ارتباطات فامیلی، اقدام به انتشار مطالبی از اقوام و نزدیکان خود در این مجله تازه‌وارد کرده است.
 
بر این اساس و بواسطه همین روابط خانوادگی در صفحات مجله می‌توانیم مطالبی از نویسنده رمان‌های پلیسی زمان دوم خرداد! «ع.ب» (پدر همسر قوچانی) در قالب تفسیر اعلامیه حقوق بشر را ببینیم که البته مزد این نوشته‌ها را قبلاً به شکل جوایز حقوق بشری دریافت کرده است! و یا مطالبی از دخترش (مریم. ب، همسر قوچانی) که اتفاقاً پیش از این نیز در دوره های آموزشی براندازی نرم حضور داشته و اخبار آن در سال‌های 84 و 85 تیتر اخبار بود، در صفحات هفتگی این مجله قابل رویت است. مریم.ب که قبلا تصاویری با پوشش چادر از وی در نشریات قوچانی منتشر می‌شد، هم اکنون با تصاویر متفاوتی در مجله شوهرش ظاهر می‌شود. 
 
به نظر می‌رسد متولیان این مجله خصوصاً اسپانسر متمول آن آقای غلامحسین. ک، متوجه این نکته باشند که روابط فامیلی نمی‌تواند موجب آن شود که با نزدیک شدن به انتخابات، افرادی که زمینه ارتباط با دولت‌های خبیث و متخاصم ضد ایران را داشته‌اند، به بهانه این روابط فامیلی دوباره به صحنه سیاست آورده و باز هم با رویکرد انقلاب‌های رنگین به دنبال احیاء مجدد آن افراد باشند. افرادی که بدون آشنایی آکادمیک با مسائل حقوقی، اقتصادی و ... گاه اقتصاد مردم را با مسائل هسته‌ای گره می زنند و گاه سیاست را با انقلاب‌های رنگین دنبال می کنند.
 
 خوب است از هم اکنون این افراد به جای استفاده از عماد، برادر عماد، دختر عماد، داماد عماد و ... به فکر راهکار مناسب دیگری برای جذب مشتری برای مجله خود باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها