کد خبر: ۷۲۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
مجری برنامه دیروز، امروز، فردا با تاکید بر اینکه برنامه دیروز، امروز ، فردا در همه مقاطع رویکرد انتقادی خود را حفظ کرده است، گفت: ما علاوه بر انتقاد به برخی رفتارهای دولت از مجلس هم انتقاد کردیم به گونه ای که بعد از پخش برنامه ای در مورد عملکرد مجلس و انجام نظرسنجی رئیس مجلس شدیدا از ما دلخور شد.
حسین رنجبران در گفتگو با مهر با اشاره به استراتژی برنامه دیروز، امروز، فردا در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: تاکید سازمان صدا و سیما بر این است که به عرصه انتخابات ریاست جمهوری زود ورود پیدا نکنیم البته قطعا ما برنامه های ویژه ای برای ریاست جمهوری یازدهم داریم.

وی با بیان اینکه اوج برنامه  دیروز، امروز ، فردا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواهم بود، گفت: این برنامه  درسال جاری دو مقطع مهم دارد. مقطع اول دهه فجراست که قطعا با فعالیت های انتخاباتی  گره خواهد خورد البته ما در این مقطع به صورت غیر مستقیم وارد بحث های انتخاباتی و تشریح فضای سیاسی کشور خواهیم شد.

مجری برنامه دیروز، امروز ، فردا تاکید کرد: مقطع دوم و حساس دیروز، امروز ، فردا انتخابات ریاست جمهوری 92 خواهد بود و ما از هم اکنون برنامه ریزی هایی را انجام دادیم.

آغاز سری جدید دیروز، امروز، فردا

رنجبران همچنین به آغاز سری دوم برنامه دیروز، امروز ، فردا اشاره کرد و گفت: سری جدید این برنامه اواخر شهریور یا اوایل مهرماه با دکور و فرم و شکل جدید آغاز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاکنون صد برنامه از دیروز، امروز ، فردا در دو سال گذشته پخش شده است، گفت: این برنامه با همه فشارها و مسائل حاشیه ای که از ابتدا سراغش آمد و حتی در مقطعی بیشترین فشار برروی بنده بود اما به خوبی به مسیر خود ادامه داد و طی دو سال گذشته برنامه های بسیار خوبی پخش شد.

رنجبران با بیان اینکه دیروز، امروز ، فردا تنها برنامه ای بود که وزیر اطلاعات به صورت زنده در آن حاضر شد، گفت: مسئولان برنامه با استراتژی به سراغ آقای مصلحی رفتند چرا که از 2، 3 ماه قبل از حضورشان در برنامه بحث تغییر وزیر اطلاعات مطرح بود لذا با استراتژی که ما طراحی کردیم بحث بسیار خوبی در آن برنامه انجام شد.

وی همچنین به برنامه های دیروز، امروز ، فردا در سال 91 اشاره کرد و گفت: بعد از عید نوروز گرانی های ویژه ای در کشور بوجود آمد که هیچ برنامه تلویزیونی در مورد آن صحبت نمی کرد، اما ما از آقای حداد عادل دعوت کردیم و ایشان بحثی را در مورد گرانی ها داشتند که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت. بعد از استقبال از این برنامه سه برنامه متوالی با حضور نمایندگان و کارشناسان سیاسی در مورد گرانی ها و هدفمندی یارانه ها انجام شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

سخنان صفار هرندی استراتژی اصلاح طلبان را به هم ریخت

مجری برنامه دیروز، امروز ، فردا با اشاره سخنان اخیر محمد حسین صفارهرندی در این برنامه گفت: پرداختن به موضوع حضور اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور بسیار هوشمندانه انتخاب شد چرا که ما در فضای سایت ها و خبرگزاری ها مشاهده می کردیم طیف تندرویی از اصلاح طلبان گام به گام و زیر پوستی در حال آماده شدن برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری هستند و می خواهند خود را با چهره جدید به مردم عرضه کنند.

رنجبران تصریح کرد: سخنان خوب و روشنگر آقای صفارهرندی استراتژی اصلاح طلبان را به هم ریخت و همانند بمبی به وسط استراتژی آنها برخورد کرد.

دلخوری لاریجانی از دیروز، امروز، فردا

وی همچنین با تاکید بر اینکه برنامه دیروز، امروز ، فردا در همه مقاطع رویکرد انتقادی خود را حفظ کرده است، گفت: ما علاوه بر انتقاد به برخی رفتارهای دولت از مجلس هم انتقاد کردیم به گونه ای که بعد از پخش برنامه ای در مورد عملکرد مجلس و انجام نظرسنجی رئیس مجلس شدیدا از ما دلخور شد.

مجری برنامه دیروز، امروز ، فردا تاکید کرد: رویکرد ما در این برنامه نقد همه جریانها اعم از اصولگرایان ، اصلاح طلبان و سه قوه به صورت متوازن بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها