کد خبر: ۷۱۹۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
فکر مي کردم استقلال قوي تر از اين باشد اما زياد خوب نبودند.استقلال اين همه ستاره و بازيکن ملي پوش دارد اما چيز خاصي از آنها نديدم .
ايوان پتروويچ هافبک صربستاني مس کرمان معتقد است که تيمش در بازي با استقلال نمايش بهتري داشت.

پترويچ در مورد بازي دوشنبه شب حرف هايش را اينگ.نه آغاز مي کند:« بازي خوبي بود، البته ما بهتر از حريف بوديم و مي توانستيم گل هم بزنيم. استقلال هم مي توانست گل بزند اما در نهايت مساوي شد. اين بازي براي ما خيلي مهم وحساس بود چون 3 بازي قبلي مان را هر چند خوب بازي کرده بوديم اما باخته بوديم.مقابل استقلال خوب بازي کرديم ولي حيف شد که نبرديم.البته در دو صحنه هم روي بازيکنان ما صد در صد پنالتي شد که داور نگرفت.»

او در پاسخ به اين سوال که استقلال را چطور ديدي مي گويد:«فکر مي کردم استقلال قوي تر از اين باشد اما زياد خوب نبودند.استقلال اين همه ستاره و بازيکن ملي پوش دارد اما چيز خاصي از آنها نديدم و خوب بازي نکردند.نمي دانم چرا قلعه نويي استقلال را با بارسا و اسپانيا بازي مي کنند ولي مقابل ما که فقط زير توپ مي زدند و پاس بلند مي دادند.»

پترويچ در مورد حاشيه هايي که در کرمان براي ابراهيم قاسمپور درست شده خاطرنشان مي کند:«به نظر من قاسمپور مقصر نيست و نبايد از مس برود،مطمئن باشيد که تيم ما از اين وضعيت خارج مي شود.تيم ما در اين تعطيلات بايد اول خوب استراحت کند و بعد خوب تمرين کند وتمرکزمان روي بازي هاي بعدي باشد. مطمئن هستم تيم ما خوب مي شود و نتايج خوبي خواهد گرفت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها