کد خبر: ۷۱۹۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
جباري كه كارش با استقلال به پايان رسيده از بين مس و با احتمال بسيار كم تراكتورسازي يك تيم را براي ادامه فوتبال انتخاب خواهد كرد
etehadie

سايت گل – تغيير و تحول در سطح بالاي مديريتي مس كرمان و جدايي عبدالرضا داوري از اين تيم، نارنجي‌پوشان كرمان را با چالش مواجه كرده است. اين اتفاق در شرايطي رخ داده كه داوري مذاكره با مجتبي جباري را پيش برده و تقريبا با او توافق كرده بود اما با جدايي او و سونامي مديريتي در مس كرمان همه چيز از نو آغاز خواهد شد.

جباري كه در حال حاضر كارش با استقلال به پايان رسيده از بين مس و با احتمال بسيار كم تراكتورسازي يك تيم را براي ادامه فوتبال انتخاب خواهد كرد. او بازيكن ممتازي است و اميدوار است كه همچنان در سال جديد در شرايط خوب خود باشد.

مس که بیشترین تعداد بازیکن فصل قبل خود را در میانه زمین از دست داده طبیعتا  عمده خرید های خود را هم به این منطقه منوط کرده است. دهنوی، سیفی، وژنوویچ، کلاه کج و آرارات همگی از مس رفتند تا هواداران مس منتظر دیدن چهره های جدید بسیاری در این منطقه از زمین خود باشند. اما عملا مس هافبک های تخصصی چندانی به تیم خود اضافه نکرد.

در میان بازیکنانی که فعلا به مس جذب شده اند تنها حسین کاظمی و ایوان پترویچ هافبک های تخصصی محسوب می شوند که با توجه به سیل عظیم هافبک های از دست داده مس اصلا کافی به نظر نمی رسند. مگر اینکه مربیان مس درصدد باشند از مهاجمان خود در این قسمت زمین استفاده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها