کد خبر: ۷۱۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
او خیلی محکم و دقیق پنالتی می‌زند و معمولاً اکثر ضربات این بازیکن تبدیل به گل می‌شود. من سعی می‌کنم مثل لمپارد پنالتی بزنم
sepehr heidari jakak rafkhaei malavan perspolis
سیدجلال رافخایی، مهاجم تیم فوتبال ملوان در بازی با فجر سپاسی شیراز باز هم یک گل سه امتیازی زد تا ملوانی‌ها صدرنشین لیگ را با شکست بدرقه کنند.
رافخایی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل، در مورد پیروزی ملوان می‌گوید: «من معتقدم که تیم برتر میدان بودیم و فجر سپاسی بیشتر دل به ضدحملات بسته بود. آنها تحت تأثیر بازی ما قرار گرفتند و ملوان می‌توانست با نتیجه بهتری فجر را شکست دهد ولی متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. ما فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم و سرانجام یک پنالتی گرفتیم و البته داور یک پنالتی هم روی من رخ داد که نگرفت.»
 رافخایی حالا با 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد ولی 4 گل را از روی نقطه پنالتی زده است. او در این خصوص می‌گوید:‌ «آنهایی که پنالتی می‌زنند به خوبی می‌دانند که این کار چقدر سخت است. وقتی بازیکن پشت توپ قرار می‌گیرد از طرف تماشاگران به شدت تحت فشار است و می‌داند که سرنوشت بازی و تیمش بستگی به آن ضربه دارد. به همین دلیل فشار زیادی را تحمل می‌کند. من معتقدم پنالتی زدن به اندازه گل زدن سخت است.»
 رافخایی در پاسخ به این سئوال که در پنالتی زدن کدام بازیکن را الگوی خود قرار دادی می‌گوید: «من سبک پنالتی زدن فرانک لمپارد را دوست دارم. او خیلی محکم و دقیق پنالتی می‌زند و معمولاً اکثر ضربات این بازیکن تبدیل به گل می‌شود. من سعی می‌کنم مثل لمپارد پنالتی بزنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها