کد خبر: ۷۱۹۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
قرعه‌کشي رقابت‌هاي تکواندو بازي‌هاي المپيک لندن عصر روز گذشته برگزار شد که نمايندگان ايران حريفان خود را شناختند.
 براساس قرعه کشي انجام شده و در وزن 68- کيلوگرم، محمدباقري معتمد روز پنج‌شنبه ساعت 16:15 درنخستين مبارزه خود به مصاف ديويد بوي از آفريقاي مرکزي مي‌رود. وي در صورت پيروزي، در دومين ديدار با برنده روح اله نيک پا از افغانستان و ميشل لونفسکي از لهستان روبه‌رو خواهد شد.



 دراين وزن، سروت تزگول قهرمان بلامنازع جهان که رقيب اصلي معتمد محسوب مي‌شود در سوي ديگر جدول حضور دارد و با اين اوصاف معمتد و تزگول تا مبارزه نهايي با هم روبرو نمي‌شوند.



 در وزن 67- کيلوگرم بانوان، از ساعت 13 به وقت تهران سوسن حاجي پور در نخستين مبارزه با کارمن مارتن از استراليا روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي بايد با برنده مبارزه نمايندگان سوئد و مصر رقابت کند.



 در وزن 80- کيلوگرم مردان، يوسف کرمي کاپيتان تيم ملي ايران با قرعه سختي روبرو شده است.



 کرمي در نخستين مبارزه ساعت 13:45 با نيکولاس گارسيا تکواندوکار سرشناس اسپانيايي روبرو خواهد شد و در صورت پيروزي به مصاف برنده مسابقه محمد لوتالو از بريتانيا و فرهاد نگاتوف از تاجيکستان مي‌رود.



 کاپيتان تيم ملي ايران براي رسيدن به ديدار نهايي بايد با برنده مسابقات رامين عزيزف قهرمان مسابقات انتخابي المپيک از جمهوري آذربايجان و استيون لوپز قهرمان اسبق جهان و المپيک از آمريکا را در جدول خود مي‌بيند.



حاجي پور و کرمي روز جمعه روي شياپچانگ مي روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها