کد خبر: ۷۱۸۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
گل تیم فولاد را در این دیدار عبداله كرمی در دقیقه 47 به ثمر رساند.گل تساوی آلومینیوم را نیز رضا ناصحی در دقیقه 50 برای شاگردان اكبر میثاقیان به ثمر رساند.

سایت گل-

 

گل ها : عبدالله کرمی در دقیقه‌ی 47 ، رضا ناصحی در دقیقه‌ی 50

هفته چهارم لیگ برتر

دو شنبه 16 مرداد 1391 ساعت 22

ورشگاه خلیج فارس بندرعباس

داور : تورج حق وردی

اخطار :  بختیار رحمانی در دقیقه‌ی 70 کارت زرد ، امید خالدی در دقیقه‌ی 90 کارت زرد

آلومینیوم هرمزگان: لوییز فرناندو سانتوس - وحید عسگری - میثم مجیدی - رضا ناصحی (رسول پیرزاده در دقیقه‌ی 80) –امجدشکوه مقام (سعید ره‌جو در دقیقه‌ی 61 ) -بهنام داداشوند - مهدی محمدزاده - انریکودسوزه برنارد - محمد استانبلی - داوود دانش دوست - مسعود تیغ نورد


سرمربی : اکبر میثاقیان

فولاد خوزستان : محمدرشید مظاهری - مهرداد جماعتی - مهدی امیرآبادی ( امید خالدی در دقیقه‌ی 80) - عبداله کرمی - بختیار رحمانی-  لئاندرو پادوانی سلین (جعفر بذری در دقیقه‌ی 69) - مهدی نوری - ایوب کلانتری - آرش افشین - اسماعیل شریفات - عباس پورخسروانی ( حکیم نصاری در دقیقه‌ی 64 )

سرمربی : حسین فرکی

شرح بازی :

باوجود حرارت بسیاری که در جو ورزشگاه خلیج پارس حاکم است ، بازی دو تیم فولاد و آلومینیوم سردتر از آن‌چه که انتظار داشتیم دنبال می‌شود و اگر تک حمله‌های نصفه و نیمه‌ی فولاد خوزستان روی فرارهای مهدی امیرآبادی نبود ، یادمان می‌رفت که این دو تیم در یک دیدار رسمی و برای کسب سه امتیاز می‌جنگند. با این وجود بازهم در این دربی سرد و بی‌روح جنوبی‌ها می‌توان برتری را از آن فولاد دانست.

هرچه بازی در نیمه‌ی اول سرد و بی‌روح دنبال شد ، بازی در نیمه‌ی دوم طوفانی آغاز شد و گل فولاد شروعی بر آغاز پر هیجان این دیدار در نیمه‌ی دوم بود. آلومینیوم نیز که به خوبی گل فولاد را پاسخ داد تا بازی بیش از پیش جذاب گردد.

آلومینیوم و البته میثاقیان به وعده‌ی خود عمل کردند و در این بازی هجومی عمل کردند و پس از گل تساوی‌بخش خود در دقیقه‌ی 58 بار دیگر حملات خود را ادامه دادند و روی اشتباه امیرآبادی صاحب موقعیت جدی شدند ، اما روی اشتباه مهاجم خود این موقعیت را از دست دادند.

حملات آلومینیوم بازهم ادامه پیدا کرد و ناصحی برای دو برابر کردن نتیجه سعی کرد با شوتی زیبا دروازه‌ی مظاهری را بگشاید ، که البته این اتفاق با واکنش مظاهری رخ نداد و آلومینیوم را ناکام گذاشت.

شرح گل :

1-0  فولاد : ضربه‌ی کرنر بختیار رحمانی از سمت راست ارسال شد تا موقعیت بسیار خوبی برای سرزنی کرمی فرآهم گردد و این بازیکن نیز با قدرشناسی این موقعیت را به گل برتری فولاد تبدیل کرد تا فولاد شروعی طوفانی داشته باشد.

1-1 آلومینیوم : اشتباه مظاهری سبب شد تا یک موقعیت بسیار عالی نصیب ناصحی گردد و این بازیکن نیز با از پیش رو برداشتن امیرآبادی خود را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و بازی را در فاصله‌ی 3 دقیقه به تساوی بکشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها