کد خبر: ۷۱۷۹۸
زمان انتشار: ۰۳:۰۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
قهرمان کشتی المپیک گفت: پدر و مادرم زحمات زیادی برایم کشیده بودند و من همیشه برای آنها دردسر بودم. امیدوارم با کسب این مدال من را حلال کنند.
فارس، امید نوروزی پس از کسب مدال طلا در المپیک لندن اظهار داشت: خوشحالم که توانستم دل 70 میلیون ایرانی را شاد کنم. برای رسیدن به این مقام تلاش زیادی کرده بودم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی 7 تا 8 سالی است که راه خیلی خوبی را آغاز کرده است و این راه در المپیک به ثمر نشست، امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری کنند تا باز هم نتیجه‌های خوبی بگیریم.

قهرمان کشتی المپیک گفت: صد در صد به گرفتن مدال امیدوار بودم. خوشبختانه با برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که مربیان داشتند موفق شدم.

وی در مورد حریفانش گفت: تمامی کشتی‌هایی که گرفتم سخت بودند حریفانم همه قهرمان جهان و المپیک بودند. خوشحالم که توانستم قهرمان شوم و اتفاق بسیار خوبی افتاد.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از المپیک در وزن 60 کیلوگرم باقی می‌مانید یا به وزن بالاتر می‌روید، گفت: صد در صد یک وزن بالاتر می‌روم. برای المپیک وزن زیادی کم کردم و خوشحالم بدنم جواب داد.

نوروزی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه مدال طلای خود را به چه کسی اهدا می‌کند، عنوان کرد: مدال طلا را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم.

نوروزی عنوان کرد: در گذشته همیشه به کشتی کم لطفی می‌شد اما با آمدن وزیر توجهات بیشتری شده است و امیدوارم مسئولان استان‌ها هم حمایت بیشتری کنند.

وی در پایان گفت: پدر و مادرم زحمات زیادی برایم کشیده بودند و من همیشه برای آنها دردسر بودم. امیدوارم با کسب این مدال من را حلال کنند.

نوروزی در خصوص سالتوبارانداز کردن محمد بنا پس از پایان مسابقه اش با لبخند گفت: می خواستم او نیز از طلای المپیک بی نصیب نماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها