کد خبر: ۷۱۷۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي المپيک گفت: خوشحالم که به عنوان فرزند کوچکي از کشورم به مدال طلاي المپيک دست يافتم.
برنده مدال طلاي وزن 55 کيلوگرم کشتي فرنگي در المپيک لندن در نشست خبري گفت: جاي خوشحالي دارد که به عنوان فرزند کوچکي از کشورم مدال طلاي المپيک را کسب کردم.

وي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد امسال، سال متفاوتي براي شما بود، گفت: احساس مي‌کنم آرزوي هر ورزشکاري کسب طلاي المپيک است تا براي کشورش افتخار‌آفريني کند. چندين مدال جهاني داشتم که خداوند کمک کرد با اين مدال کلکسيون مدالم را تکميل کنم.

سوريان در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه به نظر مي‌رسد بعد از شکست کشتي‌گير ژاپني انگيزه‌تان براي ادامه کار بيشتر شد، گفت: با اين کشتي‌گير در سال‌هاي گذشته مسابقات زيادي برگزار کردم که چند بار من و چند بار او به پيروزي رسيده بوديم و با کشتي‌گير آذربايجاني هم که در ديدار فينال مسابقه دادم، همين روند را طي کرده بودم.

وي افزود: با وجود زحماتي که خودم به کادر فني کشيده بوديم، اين تصور را براي خودم وجود داشت که بايد اين اتفاق بيفتد.

سوريان در پاسخ به اين سؤال که چه چيزي باعث موفقيت شما شد، گفت:‌ تلاش خودم و تمام اعضاي کادر فني در تيم ملي باعث اين موفقيت بود.

وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه اين موفقيت چه تفاوتي با المپيک پکن داشت، عنوان کرد:‌ اميدوارم با اين مدال توانسته باشم دل هموطنانم را شاد کرده باشم. پکن با عدم نتيجه‌گيري براي من همراه بود. تجربه بزرگي بود که اين تجربه در لندن به کمکم آمد تا بهتر اهميت المپيک را لمس کنم.

سوريان تصريح کرد: شرايط سالن تاثيري در من نداشت چرا که روي کشتي هايم تمرکز کرده بودم. از همه تماشاگران که با حمايت هايشان مرا همراهي کردند ممنونم و اميدوارم پاسخ محبت شان را داده باشم.

وي در مورد اينکه تا چه زماني در دنياي قهرماني خواهد ماند، اظهار داشت: نمي توانم به تنهايي در اين خصوص تصميم بگيرم. افراد زيادي دراين سالها برايم زحمت کشيده اند و  پس از مشورت با آنها تصميم خواهم گرفت اما مي توانم در المپيک بعدي نيز شرکت کنم اما ممکن است در وزن بالاتر رقابت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها