کد خبر: ۷۱۶۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

محمدحسن روزی طلب فعال رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که اخیرا به جرم انتشار مطلبی در وبلاگش به 4 ماه حبس قطعی محکوم شده است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس درباره واکنش تامل برانگیز همسر شهید محمدجواد روزی طلب به صدور حکم زندان فرزندش نوشت:

« با هزار مقدمه می خواستم ماجرا را به مادر بگویم.

وقتی گفتم خندید گفت طوری که نشده! با سه تا بچه قد و نیم قد که جنگ نرفتی! فقط چهار ماه حبس برات بریدند!»
 
گفتنی است  محمد حسن روزی‌طلب فرزند سردار شهید محمدجواد روزی طلب و  فعال رسانه‌‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به جرم انتشار متنی انتقادآمیز در وبلاگ شخصی‌اش، روز گذشته از سوی قاضی شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون قدیری‌ابیانه‌ در قم، میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک انتقاد کرده بود، با شکایت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود.
 
بر اساس این گزارش پرونده وی با صدور قرار مجرمیت به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و 11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شد که در این دادگاه این فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
 روزی طلب در کارنامه رسانه‌ای خود سردبیری سایت خبری رجانیوز، عضویت در شورای سردبیری روزنامه ایران و دبیر سیاسی این روزنامه در سال‌های 87 تا 88 و همچنین سردبیری سلسله ویژه‌نامه‌های «رمز عبور» که در ایام فتنه با استقبال زیادی از سوی نیروهای انقلاب روبرو شد را به همراه دارد. وی اخیرا نیز موفق به تالیف کتابهای «تکیه گاه» با موضوع بررسی نقش و عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه و «تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان» شده بود که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها