کد خبر: ۷۱۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
هوادارانی را به یاد بیاور که تا دیروز تنها تحمل یک نیمه ای داشتند , اما امروز بعد از 4 بازی, باز هم پشت تیمشان را خالی نکرده اند
سایت گل - در روزهایی که بحث داغ فوتبالمان درخشش ژاپنی ها در المپیک است و همگان آنها را نوادگان انیمیشنی به نام فوتبالیست ها میخوانیم , ناخود آگاه انگشت حسرت گاز میگیریم و در آسمان ابری فوتبال ایران دنبال تکه ای آفتاب مچرخییم , اما چه جالب میشود وقتی بدانی " آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم !"
تنها کافیست بیشتر از آنکه به بازی آقا زمانی فکر کنی هوادارانی را به یاد بیاوری که تا دیروز تنها تحمل یک نیمه ای داشتند , اما امروز بعد از 4 بازی, باز هم پشت تیمشان را خالی نکرده اند و یقیناهمه ی آنها خوب میدانند علی دایی باز هم وجود دارد ! دایی هست , خیلی هم بهتر از آن دایی که سال پیش تیمش انتهای جدول بود اما بی شک , دایی خواهان عوض شده اند ! بی تعارف آقای رویانیان , اگر تیمت هنوزکهکشانی نیست , تماشاگرانت فوق کهکشانیست و اگرچه عده ای باز دایی را فریاد زدند اما تعداد آنها آنقدرها هم قابل محاسبه نیست .
 شاید ما هنوز هم نتوانیم به خوبی ژاپنی ها انیمیشن بسازیم اما تله فیلم های دوزاری ما هم  80 هزار نفر بیننده  دارد . فقط کاش سناریست ها و کارگردانها و بازیگران خوبی داشتیم !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها