کد خبر: ۷۱۵۳۰
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر پرسپولیس گفت: این برد را به بازیکنان تبریک می‌گویم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. پنج شش بازیکن خوب خود را نداشتیم، با این حال فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. بازیکنان نظم تیمی را تا دقیقه آخر حفظ کردند و این مسئله جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم و دو تیم با شناخت از هم بازی کردند و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد اما در نیمه دوم از فضای بین مدافعان استفاده کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم. خوشحالم بازیکنان صبا تا دقیقه آخر نظم تیمی را حفظ کردند و اسیر جو ورزشگاه نشدند و نیمه دوم شاهد بازی قشنگی بودیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه هم مربی و هم بازیکن پرسپولیس بوده و ایرادهای این تیم را در چه می‌بیند، گفت: کارشناسان بهتری از من هستند که پاسخ این سؤال را بدهند. من در جایگاهی نیستم که ایرادهای پرسپولیس را بگویم. این تیم کادر فنی و کمیته فنی خوبی دارد و نمی‌دانم چرا آنها ایراد‌های فنی تیم را نمی‌گویند.

سرمربی صبا در مورد انجام ضد فوتبال و زمین افتادن بازیکنان تیمش گفت: دفاع کردن و ضد حمله جزئی از فوتبال روز دنیاست. تیم‌های بزرگ دنیا این کار را می‌کنند و خوشحالم که نظرشان در مورد تیم من این است.

گل‌محمدی در مورد تحریک هواداران پرسپولیس از سوی حامد لک و زمین افتادن بازیکنانش گفت: هیچ‌وقت به بازیکنانم نمی‌گویم خودشان را زمین بزنند و وقت‌کشی کنند. در هیچ تیمی چنین حرفی نزده‌ام حتی در شرایط سخت‌‌تری که حریف به تیم ما فشار می‌آورد. در دیدار با پرسپولیس از نظر بدنی هم بازیکنان ما کم نیاوردند. اکنون نیز که در رختکن بودم بازیکنان روی پایشان یخ گذاشته بودند و مصدوم بودند. بازیکنان ما در فاز وقت‌کشی نیستند.

سرمربی صبا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که عبدالله ویسی گفته این صبا تیم من است، عنوان کرد:‌ این حرف‌ها قدیمی است و نمی‌شود در مورد آن صحبت کنم. هر مربی سبک خودش را دارد و هیچ وقت در دنیا اتفاق نمی‌افتد که تیم دو مربی به یک شکل بازی کند. قبول دارم ویسی در این تیم زحمت کشیده و یک سری ایده‌ها داده ولی اگر از بازیکنان هم بپرسید به شما می‌گویند که ما متفاوت از فصل گذشته بازی می‌کنیم و در این فصل صبا تفکرات جدیدی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها