کد خبر: ۷۱۴۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
اقدام جدید رژیم صهیونیستی علیه سوریه در همسویی با محور ضد سوری، اعلام پاکسازی منطقه الحمدانیه حلب، جنایت جدید افراد مسلح در منطقه التضامن و ادامه تلاش العربیه و رسانه های ضد سوری برای وارونه نشان دادن واقعیتهای سوریه از جمله خبرهای مربوط به این کشور است،
مهر به نقل از تلویزیون سوریه نوشت: شبکه ماهواره ای الدنیا و سانا، منابع سوری گزارش دادند خسارتها و تلفات سنگینی به گروههای مسلح در دیرالزور وارد شد، بر اساس این گزارش، طرفهای ذیربط با همکاری ارتش سوریه به تعقیب بازمانده های گروههای تروریستی در دیرالزور و مناطق تابعه که افراد مسلح در آن حضور دارند، ادامه می دهند.

در جریان این عملیات، درگیریهای فراوانی در مناطق حمود العبد، التله و الحویقه رخ داد که چندین تروریست کشته شدند، همچنین اعضای یک گروه مسلح در درگیریهای الحمیدیه به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش همچنین توانستند اعضای یک گروه تروریستی موسوم به "القعقاع" را در شهر القوریه تحت پیگرد قرارداده و تلفات سنگینی به آنها وارد کنند.

پاکسازی منطقه الحمدانیه در حلب

تلویزیون سوریه در خبری فوری گزارش داد نیروهای ارتش، منطقه الحمدانیه در شهر حلب را از وجود افراد مسلح پاکسازی کردند.

تکذیب سیطره افرادمسلح بر ساختمان رادیو و تلویزیون حلب

منابع سوری ادعای گروههای مسلح مبنی بر سیطره بر ساختمان رادیو تلویزیون حلب را تکذیب کردند، این در حالی است که العربیه حامی اصلی گروههای تروریستی به نقل از گروه موسوم به ارتش آزاد اعلام کرد عقب نشینی آنها از ساختمان رادیو تلویزیون حلب تاکتیکی بوده است.

بر اساس این گزارش، صدای چندین انفجار و تیراندازی در مناطقی از حلب شنیده شده است.

تعقیب گروههای مسلح در دمشق و حومه آن

خبر دیگر اینکه اعضای یک باند مسلح به ایست نیروهای ارتش در نزدیک پل عقربا در ورودی شهر جرمانا در حومه دمشق حمله کردند که با واکنش نیروهای ارتش سوریه روبرو شدند که طی آن چندین فرد مسلح کشته و زخمی شدند، اعضای این گروه سپس به جنگلهای منطقه فرار کردند که مردم آنها را در محاصره خود قرار داده و این کار سبب شد تا نیروهای ارتش، آنها را دستگیر کنند.

برخی گزارشها حاکی است مناطق دمرالبلد، برزه، الملیحه، سقبا، جوبر و قدسیا شاهد حضور تروریستهایی بود که از مناطق پاکسازی شده گریخته اند و نیروهای ارتش و طرفهای ذیربط همچنان در تعقیب آنها هستند.

در منطقه التضامن و دف الشوک، درگیریهایی میان نیروهای ارتش و تروریستها رخ داده است.

مزدوران مرتکب جنایت در نزدیکی محله التضامن شدند

اعضای گروههای مسلح جنایت هولناکی را در خیابان المالکی میان محله های التضامن و الیرموک مرتکب شدند که 20 نفر در آن کشته شدند.

تلویزیون الدنیا گزارش داد مردم ساکن محله التضامن و الیرموک می گویند قربانیان ربوده شدگانی هستند که توسط ربایندگان به قتل رسیدند و اجساد آنها در حفره ای در یکی از میادین محله مذکور انداخته شده است و تروریستها به گرفتن تصویر از این صحنه دست زده اند تا مسئولیت ارتکاب این جنایت را بر گردن نظامیان ارتش سوریه بیندازند.

کشته شدن 27 تروریست در محله التضامن دمشق

در عملیات نیروهای ارتش که به دقت انجام شد، 27 تروریست مسلح در منطقه التضامن دمشق کشته شدند.

همراهی رژیم صهیونیستی با اتحادیه عرب و غربی علیه سوریه

مقامات رژیم صهیونیستی در همسویی با طرحهای ضد سوری اعراب و غربی ها، سایت خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) در منطقه جولان اشغالی را هک کردند تا مردم این منطقه، اخبار واقعی مربوط به تحولات سوریه را از طریق سانا پیگیری نکنند و رسانه های گمراه کننده راحت بتوانند خبرهای ساختگی و دروغ را به گوش آنها برسانند.

روایت فریبکارانه العربیه از وضعیت امنیتی سوریه :

العربیه در ادامه انتشار خبرهای ساختگی و همچنین وارونه نشان دادن واقعیتهای سوریه در چارچوب حمایت از ادامه خشونت گروههای مسلح به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد اعلام کرد ما عقب نشینی تاکتیکی از ساختمان رادیو و تلویزیون حلب داشته ایم.

این شبکه همچنین با اعلام درگیری میان ارتش و ارتش آزاد در دیرالزور مدعی شد درگیریها در دمشق ازسرگرفته شد و هواپیماهای ارتش، محله های مسکونی را بمباران می کنند. توپخانه گارد ریاست جمهوری برخی مناطق دمشق از جمله جبل قاسیون را گلوله باران می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها