کد خبر: ۷۱۲۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
کميته انضباطي به دليل تخلف هواداران ملوان به اين باشگاه هشدار داد.

باشگاه سپاهان اصفهان به دليل تاخير يک دقيقه اي در ورود به زمين در نيمه دوم بازي مورخ 4 مرداد91 مقابل فولاد خوزستان، به پرداخت سه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

به گزارش فارس همچنين باشگاه سايپا به دليل تاخير دو دقيقه اي در ورود به زمين در نيمه دوم بازي مورخ 4 مرداد91 مقابل استقلال تهران، به پرداخت شش ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

در بازي تيم هاي پيکان و تراکتورسازي در هفته دوم ليگ برتر تماشاگران منتسب به تيم پيکان، تخلفاتي را مرتکب شدند که کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه پيکان را به پرداخت مبلغ 30 ميليون ريال محکوم کرد و اعلام داشت در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدي اين باشگاه با تنبيهات شديدتري مواجه خواهد شد. راي صادره قطعي است.

در بازي تيم هاي ملوان انزلي و صنعت نفت آبادان در هفته دوم ليگ برتر تماشاگران منتسب به تيم ملوان، تخلفاتي را مرتکب شدند و تيم نفت آبادان در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شد. به همين دليل تيم ملوان انزلي به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي و تيم نفت آبادان به پرداخت مبلغ 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. ضمن اينکه کميته انضباطي به باشگاه ملوان هشدار مي دهد با توجه به اينکه بازيکنان اين تيم در پايان بازي با بازيکنان حريف دست ندادند، در صورت تکرار با تصميمات شديدتر کميته انضباطي مواجه خواهند شد. راي صادره قطعي است.

در بازي تيم هاي آلومينيوم هرمزگان و داماش گيلان در هفته دوم ليگ برتر تماشاگران منتسب به تيم آلومينيوم تخلفاتي، مرتکب شدند. اين تخلفات شامل انداختن ليزر از سوي تماشاگران تيم آلومينيوم به چشمان دروازه بان تيم داماش بود که بازي پنج دقيقه متوقف شد. بر همين اساس تيم آلومينيوم هرمزگان به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد و کميته انضباطي اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدي اين باشگاه با تنبيهات شديدتري مواجه خواهد شد. راي صادره قطعي است.

با توجه به درخواست عباس کاظميان به کميته انضباطي و ارائه مستنداتي در باره اينکه وي ديگر بازيکن باشگاه فجر شهيد سپاسي نيست و بايد بازيکن آزاد شناخته شود اما باشگاه فوق برگه تسويه حساب وي را صادر نمي کند، با توجه به استعلام از سازمان ليگ ، کميته انضباطي وي را بازيکن آزاد اعلام مي کند. در خصوص مطالبه وي از باشگاه فجرسپاسي وي و نماينده باشگاه فجر سپاسي، يکشنبه 12 شهريور91 بايد با مدارک و مستندات در کميته انضباطي حاضر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها