کد خبر: ۷۱۲۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
در شرايطي كه خبر مي‌رسد باشگاه استقلال براي درآمدزايي و حل كردن بخشي از مشكلات مالي خود قصد دارد به يكي از پيشنهادهاي باشگاه عربي براي زندي، جباري يا نكونام پاسخ مثبت دهد، ميرشاد ماجدي اين موضوع را به شدت رد مي‌كند. او مي‌گويد كادر فني و شخص امير قلعه‌نويي مخالف سرسخت جدايي هر يك از بازيكنان استقلال هستند: «هيچ بازيكني از استقلال جدا نمي‌شود. روحيات قلعه‌نويي را مي‌شناسم. او روي تك‌تك نفرات خود حساب باز كرده است.

به نوشته روزنامه گل : اگر الان بازيكن را از دست بدهيم ليست‌مان خالي مي‌شود و نمي‌توانيم آن را هم پر كنيم. مطمئن هستم قلعه‌نويي اجازه نمي‌دهد بازيكن از استقلال جدا شود. شما اين بحث را تمام شده و منتفي بدانيد.» سرپرست استقلال در شرايطي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كند كه شخص فتح‌ا...‌زاده اعلام كرده بود حاضر است بر سر انتقال مجتبي جباري با عرب‌ها مذاكره كند. در اين خصوص ماجدي بحث مديريت را جدا از كادر فني مي‌داند: «حاج‌آقا از منظر مديريتي صحبت مي‌كند. ايشان مديرعامل باشگاه هستند و تصميم‌گيري‌ها با حاج‌آقا است. اما من نظر كادر فني را اعلام كردم. با توجه به مخالفت امير قلعه‌نويي انتقال بازيكنان استقلال به تيم‌هاي عربي صفر درصد است. شما هم مطمئن باشيد بازيكني از استقلال جدا نخواهد شد.»

 تلاش‌هاي باشگاه براي پيدا كردن يك اسپانسر قدر تا به امروز بي‌نتيجه مانده است: «اسپانسر‌هاي ما مانند بازي‌هاي گذشته بانك رفاه و ماژول هستند و هنوز با اسپانسر جديدي به توافق نرسيده‌ايم.» همچنين قرار است در هفته جاري اولين قسط از قرارداد بازيكنان هم پرداخت شود: «هنوز پولي به بازيكنان پرداخت نشده اما قرار است در اين هفته بخشي از مطالبات مالي آنها پرداخت شود و به اميد خدا قبل از بازي با مس كرمان به باشگاه پول مي‌رسد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها