کد خبر: ۷۱۰۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
به دنبال غیبت طولانی رئیس دستگاه جاسوسی عربستان:
همزمان با غیبت طولانی و مشکوک بندر بن سلطان در صحنه های سیاسی منابع خبری رژیم صهیونیستی از وضعیت نگران کننده رئیس دستگاه جاسوسی عربستان خبر دادند. دبکا در این خصوص می نویسد: گزارش های غیر رسمی وجود دارد که مرگ " بندر بن سلطان" را به واسطه عملیات انتقام جویانه ایران و سوریه در ریاض توجیه می کند. در این گزارش آمده است؛ " بندر بن سلطان" از تاریخ 23 جولای تاکنون یعنی همان روزی که انفجاری در مقر دستگاه جاسوسی عربستان در ریاض به وقوع پیوسته، دیده نشده است.
 به گزارش پایگاه 598، همزمان با غیبت طولانی و مشکوک بندر بن سلطان در صحنه های سیاسی منابع خبری رژیم صهیونیستی از وضعیت نگران کننده رئیس دستگاه جاسوسی عربستان خبر دادند.

پایگاه اینترنتی "دبکا" وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در خبری پرده از این موضوع برداشت که سکوت این روزهای مقامات آل سعود در برابر انتشار خبر کشته شدن "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان نگرانی عمیقی را در واشنگتن و سرزمین های اشغالی و برخی از پایتخت های خاورمیانه به وجود آورده است.



دبکا در این خصوص می نویسد: گزارش های غیر رسمی وجود دارد که مرگ " بندر بن سلطان" را به واسطه عملیات انتقام جویانه ایران و سوریه در ریاض توجیه می کند.

همچنین پایگاه اسلام تایمز نوشت: طی روزهای اخیر بر اثر انفجار تروریستی که در ساختمان امنیت ملی دمشق به وقوع پیوست 4 تن از مقامات امنیتی و نظامی سوریه کشته شدند.

در این گزارش آمده است؛ " بندر بن سلطان" از تاریخ 23 جولای تاکنون یعنی همان روزی که انفجاری در مقر دستگاه جاسوسی عربستان در ریاض به وقوع پیوسته، دیده نشده است. این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند که در این انفجار " مشعل القرنی " معاون " بندر بن سلطان" کشته شد.

"دبکا" می افزاید : همچنین گزارش های تایید نشده و نامطئن دیگری نیز در دست است که در آن ادعا شده است که " بندر بن سلطان" در انفجار مذکور در ریاض به شدت زخمی شده است به گونه ای که پزشکان قادر به معالجه وی نیستند.

این در حالی است که مقامات کاخ سفید شروع به برقراری تماس های گسترده با دستگاه های جاسوسی کشورهای مختلف خاورمیانه گرفتند تا اطلاعاتی از سرنوشت " بندر بن سلطان" به دست بیاورند که این تلاش ها بی نتیجه مانده و هیچ نتیجه ای نداشته است.

این پایگاه اینترنتی صهیونیستی تاکید کرد که سکوت ریاض در برابر این موضوع تنها بر نگرانی آمریکا و کشورهای همپیمان آن در خاورمیانه افزوده است.

شایان ذکر است که خبر احتمال کشته شدن " بندر بن سلطان" را پیش از آن " ولترنت" به نقل از منابع غیر رسمی اعلام کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها