کد خبر: ۷۰۹۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
ابراهیم علیزاده، رهبری کومله، به نسبت چند نفر از اعضای جدید کمیته مرکزی ، از تعداد آراء بسیار کمتری برخوردار است، که این اتفاق بی سابقه نشان از نارضایتی در بدنه تشکیلات این گروهک تروریستی دارد...
بولتن نیوز: با پایان یافتن پانزدهمین کنگره گروهک تروریستی کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، انتخابات کمیته مرکزی جدید کومله انجام شد و در نهایت ۱۹ نفر بعنوان اعضای اصلی کمیته رهبری کومله و ۳ نفر نیز بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این اسامی که قبل از اعلام رسمی توسط کروهک تروریستی کومله، به دست خبرنگار بولتن رسید، به شرح زیر است:


اعضای اصلی کمیته رهبری:

ابراهیم علیزاده با کسب ۶۶ رای به عنوان رهبر گروه منتخب شد. سروه ناصری با ۵۵ رای، رئوف پرستار با ۶۷ رای، سید حسن شمسی با ۷۰ رای، احمد خورشیدی با۷۰ رای، صلاح مازوجی با ۸۶ رای، محمد نبوی با ۶۹ رای، بارزان حسن پور با ۷۱ رای، فریدون رضایی با ۵۲ رای، هوشیار درویشی با ۶۷ رای، خسرو بوکانی با ۴۳ رای، هاشم محمدنژاد با ۵۹ رای و احمد عزیزپور (معروف به دکتر) با ۶۳ رای، به عنوان دیگر اعضای اصلی کمیته رهبری انتخاب شدند.

اعضای علی البدل:

اسعد رستمی ۴۱ رای،شاهین خلیلی ۴۰ رای و انور عزیزیان ۴۰ رای را بدست آوردند.

بدین ترتیب پانزدهمین کنگره کومله با معرفی اعضای جدید کمیته مرکزی که برای مدت ۲ سال انتخاب شدند، پایان یافت.


مسئله قابل توجه اینکه، ابراهیم علیزاده، رهبری کومله، به نسبت چند نفر از اعضای جدید کمیته مرکزی ، از تعداد آراء بسیار کمتری برخوردار است، که این اتفاق بی سابقه نشان از نارضایتی در بدنه تشکیلات این گروهک تروریستی دارد.

در خصوص نحوه انتخابات و حتی انتصابات صورت گرفته(اعضای سفارش شده توسط ابراهیم علیزاده) اعتراضات گسترده ای صورت گرفت که گزارشات تکمیلی در این خصوص منتشر خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها