کد خبر: ۷۰۸۱۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
سيد علي اصغر حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد شكايت اسفنديار رحيم مشايي از رضا گلپو اظهار داشت: سال گذشته "گلپور" مطالبي خلاف واقع را عليه موكلم و همين طور محمد‌رضا رحيمي در سايت عماريون منتشر كرد كه شكايتي در اين زمينه از طرف رحيم مشايي مطرح شده است.

وكيل مشايي ادامه داد: عليه گلپور و سايت عماريون پرونده اي در شعبه 12 دادسراي فرهنگ و رسانه تشكيل شد و بازپرسي اين شعبه قرار مجرميت وي و سايت عماريون را صادر كرد.

وي تصريح كرد: سايت مذكور و رضا گلپور نتوانستند ادعاهاي خود را ثابت كنند و پس از تاييد قرار مجرميت گلپور كيفر خواستي توسط دادسرا عليه وي و سايت عماريون به اتهام نشر اكاذيب، افتراء و توهين نسبت به اسفنديار رحيم مشايي و محمد رضا رحيمي صادر شد.

حسيني با بيان اين كه سايت عماريون در برابر اعلام جرم مشايي عليه اين سايت واكنش نشان داده است، افزود: اين سايت مدتي پس از اعلام وصول كيفر‌خواست مدعي شد كه ديگر با رضا گلپور همكاري ندارد و به نوعي عذر‌خواهي خود را اعلام كرد ولي بعد از قطعي شدن صدور كيفرخواست اقدامات گذشته خود را تكرار كرد و اين در حالي بود كه رضا گلپور در اين سايت فعاليت داشت.

وي تصريح كرد: در حال حاضر پرونده گلپور و سايت عماريون به شعبه 1057 دادگاه عمومي و جزايي تهران ارسال شده كه 24 مرداد ماه نوبت رسيدگي به اين پرونده است.

وكيل مشايي با اشاره به برخي اظهارات اخير گلپور خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود گلپور هر اظهار‌نظري را در جلسه دادگاه مطرح كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها