کد خبر: ۷۰۷۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

كميته برگزاري المپيك 2012 لندن چندي پيش اعلام كرده بود كه اسپانسرهاي اين بازي‌ها مقصر اصلي خالي بودن صندلي‌‌هاي برخي از ورزشگاه‌هاي اين بازي‌ها هستند زيرا بليت‌هايي را كه به آن‌ها اختصاص داده شده بود، به خوبي توزيع نكرده‌اند.

 

دو شركت مك‌دونالدز و بريتيش ايرويز كه از جمله اسپانسرهاي رسمي المپيك 2012 لندن هستند اين ادعا را رد كردند. مك دونالدز اعلام كرده كه اطمينان دارد همه كاركنانش كه بليت دريافت كرده بودند به ورزشگاه خواهند رفت. بريتيش ايرويز هم گفته بليت‌هاي اضافي خود را به ستاد برگزاري المپيك پس داده است.

 

شركت نوشابه‌سازي كوكاكولا نيز كه يكي از اسپانسرهاي عمده بازي‌هاي المپيك است، اتهام مسئولان برگزاري بازي‌ها را رد كرد. موتار كنت مدير اجرايي ارشد كوكاكولا به سي‌ان‌ان گفت كه اين شركت همه بليت‌هاي خود را در اختيار جوانان انگليسي، مشتريان و شركاي خود قرار داده است.

 

كنت گفت: ما نه تنها اين بليت‌ها را در اختيار مشتريان و شركاي خود قرار داديم، بلكه تعداد زيادي از آن‌ها را نيز به جوانان داديم تا بتوانند از آن‌ها استفاده كنند. ميزان بسيار بسيار بالايي از بليت‌هايي كه در اختيار كوكاكولا به عنوان يكي از شركاي بازي‌هاي المپيك قرار گرفته، استفاده شده‌اند.

 

لرد سباستين كو رييس كميته برگزاري المپيك اعلام كرده بود كه علاوه بر اسپانسرها برخي از فدراسيون‌هاي ورزشي و كميته‌هاي ملي المپيك كشورهاي مختلف هم در خالي ماندن صندلي‌ها مقصر هستند. از مجموع هشت ميليون و 800 هزار قطعه بليت المپيك، يك ميليون و 200 هزار قطعه به كميته‌هاي ملي المپيك كشورهاي مختلف داده شده است.

 

 

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها