کد خبر: ۷۰۷۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
هافبك تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي تيمش برابر ذوب آهن گفت: هنوز براي رسيدن به آمادگي كامل به انجام بازي‌هاي بيشتر نياز دارم.
(ايسنا)، جواد نكونام پس از پايان ديدار تيمش برابر ذوب آهن كه به برتري يك بر صفر استقلال انجاميد، گفت: ما در نيمه‌ي اول بسيار خوب بوديم و در نيمه‌ي دوم هم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم اما نتوانستيم از آنها به خوبي استفاده كنيم. در نهايت در دقيقه‌ي ۸۰ و با استفاده‌ي به‌موقع از كناره‌ها توانستيم به گل برسيم. در مجموع بايد بگويم كه بازي خوبي انجام داديم و روز به روز هم بهتر مي‌شويم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه عملكرد خودش را در دو بازي كه براي استقلال انجام داده چگونه ديده است؟ اظهار كرد: من پس از پيوستن به استقلال تنها دو روز تمرين كردم و هنوز براي هماهنگ شدن به آمادگي كامل زمان نياز دارم. من نياز دارم كه چندين بازي ديگر انجام دهم تا كاملا در شرايط مسابقه قرار بگيرم ولي مطمئنم كه روز به روز بهتر مي‌شوم.

در ادامه، خبرنگاري از نكونام پرسيد كه ماجراي قراردادش با اوساسونا و مبلغ رضايتنامه‌اش به كجا انجاميد؟ كه وي در پاسخ گفت: اگر سوال فني داشته باشيد پاسخ مي‌دهم ولي علاقه‌اي به پاسخ دادن به اين سوال ندارم.

اين خبرنگار بار ديگر به نكونام اصرار كرد كه پاسخ سوالش را بدهد كه اين بار كاپيتان تيم ملي به وي گفت كه نمي‌خواهد به اين سوال پاسخ دهد و اگر بار ديگر او را ببيند با او مصاحبه نخواهد كرد.

در ادامه، خبرنگار ديگري نظر نكونام را درباره‌ي روند حركتي تيمش و مدعيان قهرماني پرسيد كه وي در پاسخ گفت: تازه هفته‌ي سوم ليگ برتر است و نمي‌شود از هم‌اكنون درباره‌ي مدعيان قضاوت كرد. همه‌ي تيم‌ها مي‌توانند رقيب ما باشند ولي ما بازي به بازي بهتر شده‌ايم و روند رو به رشدمان كاملا مشخص است.

نكونام در پايان و در پاسخ به اين سوال كه با توجه به پيشنهاد وسوسه‌انگيز قطري‌ها احتمال دارد كه او در نيم‌‌فصل از استقلال جدا شود؟ اظهار كرد: پيش از پيوستن به استقلال هم از قطر پيشنهاد داشتم و پيشنهاد آنها پابرجاست ولي من به عنوان يك استقلالي دوست داشتم كه در استقلال بازي كنم و به اين تيم آمدم و مطمئنا در نيم‌فصل از اين تيم جدا نخواهم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها