کد خبر: ۷۰۵۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
بر اساس گزارش خبرنگاران، حدود 40 درصد از نیروهای تروریست به زبان انگلیسی صحبت می کردند و آنها می گویند که آنها به لهجه افراد انگلیس در شهر های بیرمنگام و لندن صحبت می کرده اند.
بولتن نیوز: نیروهای به اصطلاح ارتش آزاد سوریه که در مرز غربی سوریه در شهر "زاباداتی" اعلام کرده اند که خبرگزاری رویترز از آنها یک فیلم ویدئویی گرفته است می گوید: که آنها دارای لهجه انگلیسی بوده اند.

به اعتقاد خبرگزاری رویترز، رادیکال های اسلامی دارای لهجه انگلیسی هستند، به همراه نیروهای دیگر می خواهند بشار اسد را سرنگون کنند.

به گزارش صفحه عربی بولتن نیوز، اکنون وزارت خارجه انگلیس در حال بررسی موضوعی است که توسط عکاس خبری آقای جروئین اورلیمانس" که چندین هفته بصورت گروگان در سوریه اسیر بوده است بیان شده است:



آقای اورلمانس که یک خبرنگار هلندی شناخته شده است و آقای جان کنتل که یک عکاس مشهور در انگلستان هست، وقتی که در هفته گذشته از مرز ترکیه به سوریه می رفتند، توسط یک گروه از تروریست ها که بین 30 تا 100 نفر بوده اند دستگیر شده و با چشمانی بسته به گروگان گرفته می شوند.

آنها می گویند که یکی از این رهبران جهادی با صدای بلند فریاد زد که این دو نفر خبرنگار هستند و آنها ما را مشاهده کرده که در حال آماده سازی خود برای جمع آوری نیروهای جهادی از سرتاسر جهان برای براندازی رژیم بشار اسد می باشیم این مطالب را دو خبرنگار به روزنامه "ان سی آر" هنلد سبلدت گفته اند.

او همچنین گفته است که هیچکدام از جنگ جویان از کشور سوریه نبوده اند.

آنها همچنین می گفتند که از کشورهای پاکستان و بنگلادش و چین به سوریه آمده اند و هر کدام از آنها یک امیر یا سر گروه دارد

بر اساس گزارش خبرنگاران، حدود 40 درصد از نیروهای تروریست به زبان انگلیسی صحبت می کردند و آنها می گویند که آنها به لهجه افراد انگلیس در شهر های بیرمنگام و لندن صحبت می کرده اند.



این دو عکاس معروف چندین بار خواسته اند که از دست تروریست ها فرار کنند اما آقای اورلیمانس دو بار توسط گلوله که به پای او اصابت کرده بود با یک فرار ناموفق روبرو گردید و آقای کانتل نیز که بمانند آقای اورلیمانس قصد فرار داشت با شلیک گلوله به بازویش دو بار دستگیر گردید اما او هنوز راضی نشده است که با روزنامه ها صحبت کند.

این دو خبرنگار می گویند که آنها با توجه به اینکه از کشورهای هم پیمانشان بوده اند آنها را تحویل کشورهایشان داده اند و بمانند گروه های گانگستری موقعی که از آنها جدا می شدیم به آسمان شلیک می کردند.

ارتش آزاد سوریه آنها را آزاد کرد و به ترکیه آورد و آنها هم اکنون می خواهند به کشورشان برگردند این موضوع مورد تایید قرار گرفته که به محض اینکه دولت سوریه سقوط کند این گروه ها سعی می کنند که نیروهای رادیکال جهادی خود را برای عملیات دیگری در سوریه نگهداری نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها