کد خبر: ۷۰۵۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
من فقط کاري را انجام مي دهم که فکر مي کنم به صلاح تيمم است و هرگز تحت تاثير هيچ کس و هيچ جبهه اي نيستم . نه به حرف مسئولين باشگاه گوش مي دهم و نه تحت تاثير تماشاگران قرار مي گيرم
سایت گل -  وارش اسپرت - تارنماي هواداران داماش گيلان به سراغ ابراهيم قاسمپور سرمربي داماش گيلان رفت و در قالب يک مصاحبه اختصاصي در مورد ابهامات اين روزهاي داماش و آينده از وي پرسيد...
 ترکيب داماش در دو بازي گذشته که شما سرمربي بوديد اصلا تغييري نداشت و حتي در عکسي که پيش از بازي گرفته مي شود بازيکنان به همان ترتيب که در هفته گذشته ايستاده بودند عکس گرفتند ! آيا شما به اين اعتقاد داريد که وقتي تيم برنده شد نبايد به ترکيب دست زد؟!
معمولا به ترکيبي که نتيجه مي گيرد دست نمي زنند اما مطمئن باشيد اگر احساس کرديم بازيکني به آن چيزي که ما از او مي خواهيم و به وظايفي که به وي سپرديم عمل نمي کند او را از ترکيب خارج خواهيم کرد و نام آن بازيکن برايمان مهم نخواهد بود. خوشبختانه بازيکنان تا اينجاي کار توانستند درصد زيادي از آن چيزي را که ما خواسته بوديم را انجام دهند . مطمئنا در بازيهاي آينده تغيير و تحولاتي را خواهيم داد چون به هر حال بازي ها طولاني هست و ما به تک تک اين بازيکنان نياز داريم

 پس در مجموع به اين معتقديد که ترکيب برنده را نبايد عوض کرد.
 بحث من اين بود که به فراخور تيم رو به رو شايد ما به لحاظ تاکتيکي نياز باشد که بازيکن ديگري را در پست ایکس  به کار بگيريم. ببينيد فوتبال ما زياد دست خوش تغييرات نمي شود! يعني سيستم ها به همان سبک است و نفرات هم به همان شکل است اما مطمئنا ما يک سري از بچه ها را به دليل اينکه شرايطشان آرماني نبود نمي توانستيم استفاده بکنيم و مطمئنا در آينده از آنها استفاده خواهيم کرد که اگر بخواهم يک مورد را مثال بزنم مي توانم از آقاي آبشک اسم ببرم که ايشان مريض بودند و حتي در ترکيب 18 نفر هم حضور نداشتند.
 شما در مصاحبه قبلي با ما اظهار داشتيد که ما شايد چندان ابزار بازي با سيستم 4 دفاع را نداريم و ابزار 3-5-2 بيشتر در اين تيم ديده مي شود. آيا هنوز اين تفکر را داريد؟ چون ما شنيديم که قرار بر اين است که مدافع جذب کنيد.
. ما فعلا آقاي نيک نظر را آورديم که بچه همين جاست و فکر ميکنم در مقطعي از بازيها ميتواند به ما کمک کند . ما هنوز يک بازيکن ديگر هم نياز داريم و دنبال آن بازيکن مورد نظرمان هم هستيم که جذب اين بازيکن به توان مالي باشگاه بستگي دارد . ما يک بازيکن خارجي ديگر را هم جذب ميکنيم چون اجازه جذب چهار بازيکن خارجي را داريم من اعتقادم اين هست که بايد دو تا بازيکن خارجي ديگر جذب کنيم که يکي در دفاع باشد و يکي در فوروارد !
نيک نظر جذب شد؟!
 نه هنوز جذب نشده و فعلا با ما تمرين ميکند...
 براي جذب بازيکن خارجي بيشتر به مدافع فکر مي کنيد؟
 ببينيد از نظر من مربي بهتراست که ما يک بازيکن خارجي مدافع بگيريم و يکي هم در حمله. ما اجازه اين را داريم که 4 بازيکن خارجي داشته باشيم و از سه تاي آنها استفاده کنيم پس چه بهتر است که دست من مربي پر باشد و بر حسب نيازمان از آن بازيکنان خارجي استفاده کنيم.
 اين بازيکنان قبل از نيم فصل جذب مي شوند ؟
تلاش ما اين است که اين بازيکنان را قبل از نيم فصل جذب کنيم و اگر به هر دليل نشد نيم فصل.
 در تعطيلات پيش رو و اين فاصله زماني آيا بازي دوستانه اي در نظر گرفتيد و با چه تيمي؟
بله به فکر يک بازي تدارکاتي هستيم که اگر شد در روز يکشنبه انجام بدهيم . خب در گيلان چند تيم هستند که مي توانيم با آنها بازي کنيم . با ملوان که نمي شود بازي کنيم پس سعي مي کنيم از بين تيم هاي سپيدرود ، چوکا و شهرداري لنگرود با يکي از آنها بازي کنيم .
بعد از بازي هفته گذشته با شاهين بوشهر يکي از روزنامه ها نوشتند که عباس آقايي به اين دليل بازي کرد که به روند بازي نکردنش اعتراض داشته...
 اصلا زد تو گوشم ترسيدم بازيش دادم (با خنده) .يک چيزي را خدمت تان عرض کنم من فقط کاري را انجام مي دهم که فکر مي کنم به صلاح تيمم است و هرگز تحت تاثير هيچ کس و هيچ جبهه اي نيستم . نه به حرف مسئولين باشگاه گوش مي دهم و نه تحت تاثير تماشاگران قرار مي گيرم... هواداران را دوست دارم تا جايي که منطقي فکر کند . من دوست دارم تيمم نتيجه بگيرد و تيمم که نتيجه بگيرد يعني شهر رشت نتيجه گرفته .
 سه بازي آينده تيم در استان گيلان انجام خواهد شد که يکي در انزلي است و دو تاي ديگر در شهر رشت . با توجه به اينکه نتايج اين سه بازي مسلما در ادامه روند تيم تاثير بسزايي خواهد داشت اهداف شما در اين ديدارها چه خواهد بود؟
مطمئنا تمام تلاش ما بر اين پايه خواهد بود که هر 9 امتياز را بگيريم اما به هر حال اين بستگي به تلاش ما ، تعصب و همدلي بچه ها ،حمايت تماشاگران و شما و رسانه ها دارد تا انشالله با کمک خدا به آن چيزي که مي خواهيم برسيم.
 و حرف آخر با هواداران داماش رشت...
هواداران اساس کار فوتبال هستند . اگر هوادار در استاديوم نباشد مطمئنا بازيکنان آن انگيزه لازم را نخواهند داشت. هوادار خوب مطمئنا تاثيرگذار خواهد بود و اگر منفي فکر کند مطمئنا تيم هم ضرر مي کند. کماکان اين حمايتشان از ما را دريغ نکنند و اگر خداي نکرده گلي دريافت کرديم اين حمايتشان را تا دقيقه 90 ادامه دهند و صبر و تحمل داشته باشند و مثل بعضي از شهرهاي ديگر نباشند . ما هم اميدوار هستيم که بتوانيم دل آنها را شاد کنيم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها