کد خبر: ۷۰۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
جوان آنلاين:اين بدنه به ظاهر حرفه اي تا جايي كه مديري اصولگرا و معتقد به ارزش ها را بالا سر خويش ببيند از چارچوب هاي نظام خارج نشده و سعي در پنهان كردن عقايد منحرف خود دارد ‏ اما هنگامي كه مدير يك رسانه كه ادعاي اصولگرايي دارد خود نيز همانند زير دستانش اعتقادي به نظام و آرمان هاي آن نداشته باشد دم خروسش اينگونه بيرون خواهد زد. 

روز يك شنبه يكي از رسانه هاي اصول گرا با انتشار نامه فرزند يكي از سران فتنه به مسئولين نظام آن هم به عنوان خبر ويژه خود عملا به تيربون فتنه گران تبديل شد و با انتشار كامل نامه فرزند كروبي اتهامات وي به نظام را تبليغ كرده است. 

يكسان دانستن رژيم پهلوي و جمهوري اسلامي و همچنين مقايسه فردي كه حتي از آراي باطله هم محبوبت كمتري ميان مردم دارد با فردي چون امير كبير ! دم خروس رسانه منسوب به جامعه اسلامي مهندسين است. 

دعوت از اصلاح طلبان و درخواست رفع حصر كروبي در خوشبينانه ترين حالت جاهلانه بودن رفتار طيف خاصي از جامعه مهندسين را نشان مي دهد. عدم شناخت فضا و همچنين انتشار اخبار مشكوك در راستاي اهداف اصلاح طلبان براي شركت در انتخابات آتي رياست جمهوري آن هم در يك رسانه به ظاهر اصول گرا اگر عامدانه نباشد قطعا جاهلانه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها