کد خبر: ۷۰۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
سازجدایی از اردوی ترکیه کوک شده بود؛
فریدون زندی از مدتها پیش ساز جدایی را کوک کرده بود؛ از آن زمان که استقلال با امیر قلعه نویی به ترکیه رفت و می‌کوشید خود را آماده فصل دوازدهم کند.

 زندی در اردوی ترکیه چند بار با امیر قلعه نویی برای جدایی از استقلال حرف زده بود، اما وی این موضوع را رسانه‌ای نکرد و فریدون هم از بیان اینکه می‌خواهد از استقلال جدا بشود خودداری کرد.
زندی از همان روزهای نخست پی برده بود که جایی در پازل تاکتیکی امیر قلعه نویی ندارد و سرمربی استقلال حتی میثم بائو را که فصل پیش عملکرد خوبی نداشت را به او ترجیح می‌دهد. اگر چه زندی در هفته‌های اول برای استقلال به میدان رفته است، اما این فقط یک ترفند از جانب امیر قلعه نویی است تا اگر زندی جدا شد بعد‌ها در رسانه‌ها اعلام کند من این بازیکن را می‌خواستم، یا اگر استقلال نتیجه مطلوبی نگرفت او همه جا جاربزند که بهترین بازیکنم را از دست دادم، درحالی که از همان اردوی ترکیه پیدا بود که به قول معروف زندی در پازل تاکتیکی امیرخان جایی ندارد.
همین بهانه‌ها آرام آرام باعث شد بازیکن بوندسلیگایی استقلال، رفتن از تیم امیر را جدی بگیرد. تیم الاهلی قطر که از یک ماه پیش پی زندی می‌گشت همان روزها پیشنهادی 800 میلیون تومانی را به این بازیکن داد تا شاید بتواند خط میانی خود را با وی تقویت کند. زندی ابتدا این پیشنهاد را جدی نگرفت، اما سفر پنهانی او به قطر در دوره ای از فصل نقل و انتقالات تردیدها را برطرف کرد.
تنها 2 روز تعطیلی تمرینات استقلال پیش از شروع فصل کافی بود تا زندی همراه مدیربرنامه هایش راهی قطر بشود و پای میز مذاکره با مسؤولان باشگاه الاهلی بنشیند. همان روز او برای عقد قرارداد با الاهلی ترغیب شد، اما صحبت‌های علی فتح ا... زاده سبب شد او به تمرینات استقلال برگردد و کارش را شروع کند. اما فریدون پس از بازه زمانی کوتاهی دوباره سازجدایی را کوک کرد، زیرا باشگاه الاهلی حاضر شده بود جدا از پرداخت این 800 میلیون تومان منزل مسکونی، خودرو و پاداشهای قابل توجهی را برای او در نظر بگیرد.
زندی که شاید تصور می‌کرد حضور در لیگ دسته دو باشگاه‌های قطر برایش افت دارد این بار با فتح ا... زاده تماس گرفت و از وی خواست با رفتنش به قطر موافقت کند. مدیرعامل باشگاه استقلال هم از زندی خواست نظرموافق امیرقلعه نویی را جلب کند و بعد بحث جدایی را مطرح کند که زندی هم همراه پدرومادرش سراغ امیر رفت تا او را متقاعد کند. حالا به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی هم کمی نرم تر شده باشد، هرچند او بابت جدایی بازیکنانش در رسانه‌ها اعتراض می‌کند، اما باید زندی را هم از استقلال جدا شده دانست. او حالا به لیگ دسته دوی قطر سقوط کرده است، اما سقوط 800 میلیون تومانی با تمام امکانات رفاهی. آیا رسیدن به این 800 میلیون تومان با رفتن به لیگ دسته دوی قطر ارزش دارد؟ شاید دارد، چون فری دیگر خود را درپایان راه فوتبال می‌بیند!

تأیید یا تکذیب حضور زندی در تست پزشکی الاهلی
سایت الکوره که معتبرترین سایت خبری کشورهای حوزه خلیج فارس در حوزه فوتبال است به نقل از باشگاه الاهلی قطر اعلام کرد که فریدون زندی، هافبک استقلال برای انجام آزمایش صبح یکشنبه به دوحه سفر کرده و انتظار می‌رود تا یکی، 2 روز آینده قرارداد او بسته شده و به هواداران و رسانه‌ها معرفی شود.
این مسأله در حالی است که میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: روز گذشته(یکشنبه) فریدون زندی در تمرینات حاضر بود و بعید می‌دانم که به قطر رفته باشد. ضمن اینکه وقتی بازیکنی با یک تیم قرارداد داشته باشد نمی‌تواند خودش مذاکره کند و باشگاه باید در جریان باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها