کد خبر: ۷۰۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۶ آذر ۱۳۸۹

به گزارش سرویس بین الملل بی باک به نقل از المنار، جوانان فرانسوی طرفدار اسرائیل به نمایشگاه عکس هنرمند آلمانی حمله ور شدند و نمایشگاه را به هم ریختند.

موضوع عکسهای این نمایشگاه  جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم غزه است که این هنرمند آلمانی از سال 2008 تا 2009 جمع آوری و به نمایش گذاشته است.

خانم اولیویا زمور سخنگوی رسمی انجمن همبستگی با فلسطین اروپا با محکوم کردن این عمل غیر انسانی بیان کرد که به احتمال بسیار زیاد این خرابکاران از سازمان فرانسوی دفاع از یهود باشند.

وی بیان کرد  اقدام اخیر شورای نمایندگی از موسسات یهودی فرانسه که این نمایشگاه را سیاسی دانست و گفت: برپایی چنین نمایشگاه نوعی تبلیغ برای فلسطین می باشد، باعث شد تا این جوانان خرابکار تندرو دست به چنین کاری بزنند.

"كاي وايدينهوفر" 44 ساله قبل از این دو جائزه جهانی نیز از موسسه "کارمیاک" کسب کرده است.

عکسهای این هنرمند نشان دهنده جنایات نیروهای اشغالگر قدس بر مردم غزه است او عکسهایی از فلسطینیانی که اعضای بدنشان درهجوم اسرائیل بر سرزمینشان قطع شده است و یا خانه های ویران شده مردم غزه را در نمایشگاه نشان می دهد.

گفته می شود او مدتها در غزه با موتوری که پرچم آلمان را روی آن قرار داده بود می چرخید تا این عکسها که خود مدرک بسیار مهمی برای محکوم کردن این رژیم غاصب است را بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها