کد خبر: ۷۰۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۶ آذر ۱۳۸۹
گنجی به صورت روشن در اظهارات خود بیان کرده است که «استراتژی اصلاح‌طلبی «خمینی محور»، شکست خورده است.
در حالی که چند روزی به سالروز واقعه تاسف انگیز بی احترامی به تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 16 آذر 88 از سوی پیاده نظام جریان فتنه باقی مانده ،اکبر گاف در سخنانی ساختار شکنانه دم خروس استراتژی امام محوری را که سران فتنه از آن دم می زدند،نمایان کرد.
نامبرده به صورت روشن در اظهارات خود بیان کرده است که استراتژی اصلاح‌طلبی «خمینی محور»، شکست خورده است.
این در حالی است که اصحاب فتنه با اصرار سعی دارند که خود را پیرو آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جا بزنند، تا بتوانند خود را توجیه نمایند!
این در حالی است که آگاهان به این امر واقف هستند که گسستن ریسمانی که امام، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، رهبری و مردم را به یکدیگر انسجام می بخشد امکان پذیر نمی باشد.
اکبر گاف در حالی در سخنان خود به تناقض گویی افتاده که از سویی با نفی آرمانهای امام (ره) به نوعی خواسته مشروعیت نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و از سوی دیگر گروهان شکسته خورده فتنه را به حضور در انتخابات و فتح جایگاه های قانونی دعوت می کند.
اکبر گاف آنقدر به ورطه تناقض گویی افتاده که نتیجه انتخابات را مخدوش اعلام می کند در حالی که همین چند وقت پیش اعلام کرده بود که به نظر او هیج گونه تقلبی در انتخابات روی نداده است.
اما آنچه که باید در پس پرده تمام پریشان گویی های آقای گنجی به دنبال آن بود کلیده واژه هایی همچون : امام محور، عصر طلایی امام خمینی و ... می باشد که از اهمیت بیشتری برخودار است.
استراتژی عبور از حضرت امام (ره)، با تحرکات خیابانی اصحاب فتنه و جسارت به تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد. با توجه به واکنش دندان شکنانه مردم غیور در 9 دی سال گذشته ،اصحاب فتنه با تحلیل بازخورد حرکت خود به این نتیجه رسیده اند که عبور از امام و در واقع نظام مبتنی بر ولایت فقیه در یک پروسه انفجاری از نوع حرکات که در سال گذشته انجام گرفت،به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
فتنه گران با مشاهده ناکارآمدی ترفند سال گذشته خود در هماهنگی ما بین اتاق فکر پوسیده لندن و جریان شکست خورده داخلی خود به فکر افتاده اند تا با استفاده از افراد آفتاب پرست گونه ای مانند اگبر گاف دست به تئوریزه کردن فرضیه عبور از امام و در واقع عبور از انقلاب بپردازند.
شاید جنای اکبر گاف فراموش کرده باشند که در زمان وزارت کشور آقای ناطق نوری دست به چنان اقدامات ساختار شکنانه ای زده بودند که صدای ایشان را بلند کرده بودند. از آن جمله می توان به کشیدن تیغ کاتر به دست آقایانی که لباسهای آستین کوتاه می پوشیدن تا زدن پونس به یقه افراد و تعرض فیزیکی به بانوان بد حجاب و ... اشاره نمود، شاید به همین مناسبت معروف به اکبر پونس شده بودند!
جناب گنجی در خاتمه به شما توصیه می کنیم از آفتابه داری اصحاب فتنه دست بکشید آیا با سالها آفتابه داری فرج حاج دباغ به جایی رسیدید، شاید فراموش کرده اید در همان روزگار نیز که میرزا بنویس کلاسهای فرج حاج دباغ بودید نامبرده سخنان ساختار شکنانه خود را به شما می داد تا در قالب یادداشت چاپ کنید و شما نیز از اشتیاق به حلیم در دیگ شیرجه می زدید . جناب گنجی برای شهرت سبک و سیاق بردار حاتم را پیش نگیرید در خاتمه شاید ذکر یک نکته از خاطرات قدیمی برای شما بی فایده نباشد ، دفتر کوچه روبروی دانشگاه را به خاطر دارید یا ...؟!
جناب اکبر گاف شما فقط یک سلبریتی سیاسی هستید و بس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها