کد خبر: ۷۰۱۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
رود گوليت هلندي که عضوي از تيم پر آوازه ميلان در دهه 90 ميلادي بوده است، در 2 سال پياپي توانسته قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را در کنار ساير جام‌هايي که بدست آورده فتح کند.

گوليت در اين زمينه گفت: ما از عنوان قهرماني خود در اروپا دفاع کرديم. کاري که بارسلونا در سال‌هاي اخير موفق به انجام آن نشده است. اگر بارسا بتواند موفقيت‌هاي ميلان را تکرار کند مي‌تواند عنوان بهترين تيم جهان را بدست آورد. البته شکي در اين نيست که بارسا در حال حاضر تيم بزرگي است و سفير بازي‌هاي زيبا در فوتبال جهان به شمار مي‌رود.


بارسا اکنون بازيکني به نام ليونل مسي را در ترکيب خود دارد که توانسته طي 3 سال گذشته عنوان بهترين بازيکن جهان را از آن خود کند ولي سرمربي پيشين باشگاه‌هاي چلسي و نيوکاسل معتقد است مقايسه مسي با مارادونا در ذهن او جايي ندارد.


گوليت در اين مورد نيز گفت: از نظر من ديگو مارادنا بهترين بازيکن تمام ادوار است. هيچ گاه بازي‌هاي پله را نديدم. تمامي بازي‌هاي او را از طريق فيلم ديده‌ام ولي بازي‌هاي مارادونا را ديده‌ام و برابر او نيز به ميدان رفته‌ام. او بزرگترين بازيکن تاريخ است. اکنون ليونل مسي و کريستيانو رونالدو نيز 2 تن از بهترين بازيکنان هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها