کد خبر: ۷۰۰۸۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
نخستين بازي شجاعي براي اوساسونا پس از آسيب ديدگي
مسعود شجاعي پس از رهايي از مصدوميت براي نخستين بار در تركيب اوساسونا به ميدان رفت. باشگاه فوتبال اوساسونا اسپانيا كه براي برپايي اردوهاي تداركاتي در هلند به سر مي برد، در ديداري دوستانه به مصاف تيم ونلو رفت كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان رسيد. مسعود شجاعي كه از چند روز پيش تمرينات خود را در اوساسونا آغاز كرده از دقيقه 58 اين ديدار تداركاتي وارد ميدان شد و براي نخستين بار پس از آسيب ديدگي در تركيب تيمش قرار گرفت.
بازگشت اولادي به ملوان
مهرداد اولادي با قراردادي دو ساله به تيم فوتبال ملوان بندرانزلي پيوست تا ليگ دوازدهم را در اين تيم بازي كند. اولادي فصل گذشته در پرسپوليس حضور داشت و پس از اين كه نام او در ليست مازاد اين باشگاه قرار گرفت، يك بار ديگر هم در فصل نقل و انتقالات با مسئولان باشگاه ملوان انزلي براي پيوستن به اين تيم مذاكره كرده بود، اما به نتيجه نرسيد. از آنجايي كه او بازيكن آزاد محسوب مي شود و در هر زماني مي توانست به يك تيم منتقل شود، ديروز با مسئولان باشگاه ملوان به توافق نهايي رسيد و به اين تيم پيوست.
ديدار صميمانه فتح الله زاده و رويانيان!
مديران عامل دو باشگاه پرسپوليس و استقلال شنبه شب با هم ديدار و گفت وگو كردند. پس از صحبت هاي تلفني فتح الله زاده و رويانيان دو طرف با يكديگر قرار ملاقات دوستانه اي گذاشتند كه اين دو نفر شنبه شب با هم ديدار كردند و روزه خود را با يكديگر افطار كردند. رويانيان و فتح الله زاده در اين ديدار به طور مفصل درباره مسايل دو باشگاه پرطرفدار پايتخت صحبت كردند و درباره حركت هر چه سريع تر هر دو باشگاه به سمت حرفه اي شدن مسايلي را با يكديگر در ميان گذاشتند. همچنين مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در اين ديدار برخي دلخوري ها و سوءتفاهم هايي كه ميان آنها به وجود آمده بود برطرف شد.
اعضاي جديد كميته داوران منصوب شدند
طي حكمي از سوي رئيس فدراسيون فوتبال اعضاي جديد كميته داوران منصوب شدند. از سوي علي كفاشيان احكامي جداگانه براي مسعود مرادي، سيدرضا غياثي، اسماعيل صفري و محمد فنايي به عنوان اعضا كميته داوران صادر شد و اين افراد به عنوان اعضا كميته داوران منصوب شدند.
الاهلي قطر كدام بازيكن ايراني را مي خواهد؟
چند سايت قطري از مذاكره باشگاه الاهلي قطر با يك بازيكن ايراني خبر دادند. سايت الكاس و الرايه قطر خبر دادند كه باشگاه الاهلي در حال مذاكره با يك بازيكن ايراني هستند. اين دو سايت قطري به نقل از باشگاه الاهلي نوشتند كه سران اين باشگاه در حال مذاكره با اين بازيكن ايراني هستند، اما به خاطر عدم سنگ اندازي در روند مذاكرات اسم وي را تا پايان عقد قرارداد اعلام نخواهند كرد. اگر چه اين باشگاه قطري اسامي اين بازيكن ايراني را اعلام نكرده اما شايعه هايي درباره پيوستن مجتبي جباري، فريدون زندي، فرهاد مجيدي و پژمان منتظري به فوتبال قطر وجود دارد كه امير قلعه نويي سرمربي آبي پوشان پايتخت هم چند روز پيش به صورت تلويحي به اين موضوع اشاره كرد.
احضار رويانيان به كميته انضباطي
محمد رويانيان به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار شد. جلسه رسيدگي ديگري به پرونده شكايت اكبر محمدي سرمربي تيم جوانان از بيرانوند بازيكن و قنبرزاده مديرعامل تيم نفت تهران، روز سه شنبه 31 مرداد برگزار خواهد شد. با توجه به ارتباط اين موضوع با باشگاه پرسپوليس تهران، رويانيان مديرعامل اين تيم هم بايد در جلسه حضور پيدا كند. اولين جلسه اين پرونده 27 تير تشكيل شده بود.
شمس عضو كميته فوتسال
از سوي علي كفاشيان و طي احكامي جداگانه علي اكبر ابرقويي نژاد ، عليرضا مراد حاجتي ، عليرضا مرتضايي و حسين شمس به عنوان اعضاي كميته فوتسال منصوب شدند. در اين حكم آمده است:با عنايت به تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي و مصوبه هيات رئيسه فدراسيون براساس ماده 47 اساسنامه و به موجب اين ابلاغ به سمت عضو كميته فوتسال فدراسيون فوتبال منصوب مي شويد.
زندي در استقلال ماندني است
فريدون زندي درباره شايعات پيرامون جدايي اش از استقلال اظهار كرد: تمامي اين مصاحبه ها كه از قول من در خبرگزاري ها به چاپ رسيده خيالي است و بنده نزديك به يك ماه است كه با هيچ رسانه اي مصاحبه نكرده ام. با احترام خاصي كه براي تمامي رسانه ها و خبرگزاري ها قائل هستم فعلا قصد انجام مصاحبه ندارم و بيشتر ذهن خود را براي موفقيت استقلال به كار خواهم برد.زندي ادامه داد: من استقلال را دوست دارم و هيچ وقت به فكر جدايي از اين تيم بزرگ نيستم، استقلال خانه من است و مي خواهم با استقلال قهرمان ايران و آسيا شويم.
دليل برگزاري بازي پرسپوليس و گهر در آزادي
سرپرست سازمان ليگ دلايل برگزاري ديدار گهر-پرسپوليس را اعلام كرد. بهروان در اين باره گفت: قرار بود ديدار در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود اما با توجه به پيشنهاد فرماندهي يگان سوم امام خميني(ره) يگان ويژه پاسداران ناجا و با هدف برقراري هر چه بهتر نظم و امنيت در ديدار تيم هاي گهر دورود و پرسپوليس تهران و جميع جهات بهتر ديديم كه بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود.
هر كسي در فوتبال قول بدهد، دروغ گفته است
مانوئل ژوزه معتقد است پرسپوليس با پيروزي مقابل گهر مي تواند به شرايط عادي بازگردد. سرمربي پرتغالي سرخپوشان گفت: مثل ساير بازي ها از اين بازي برد مي خواهيم. ما در اين بازي نياز به حمايت و صبر هواداران داريم. در فوتبال هيچ چيز حتمي نيست. ما براي تماشاگران بازي مي كنيم و آنها هميشه پشت سر ما هستند. سرمربي پرسپوليس در ادامه نشست خود به تجربه حضور خود در دو تيم پرطرفدار بنفيكا و الاهلي اشاره كرد و گفت: من 16 سال در بنفيكا بودم كه رنگ پيراهنش مثل پرسپوليس قرمز است. پرتغال 10 ميليون جمعيت دارد كه شش ميليون نفرشان هوادار بنفيكا هستند. در الاهلي مصر كه آن تيم هم رنگ پيراهنش قرمز است، بيشتر از 50 ميليون نفر هوادار داشتيم. پرسپوليس هم يك تيم قرمز است كه 25 تا 30 ميليون هوادار دارد و ما مي خواهيم آنها را خوشحال كنيم. هر كسي در فوتبال قول بدهد، دروغ گفته است. ما سخت كار مي كنيم كه موفق باشيم به خواسته هاي تماشاگران احترام مي گذاريم، پرسپوليس در 11 سال فقط دو بار در ليگ قهرمان شده كه اين اصلا خوب نيست. ما بايد خيلي كار كنيم و اين را هم به بازيكنان انتقال مي دهيم كه زياد استرس نداشته باشند.
داماش مشتري تازه مجيدي
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان خواستار جذب كاپيتان پيشين استقلال شد. اميد هرندي گفت: از مديرعامل باشگاه تقاضا دارم فرهاد مجيدي را جذب كند. من به مهاجمي مثل او علاقه دارم و اميدوارم با حضور اسپانسر جديد براي باشگاه عابديني زمينه حضور مجيدي در باشگاه داماش را فراهم كند.
معدنچي: از هفته آينده بازي مي كنم
هافبك چپ پاي پرسپوليس پس از يك سال دوري از ميادين مدعي شد از هفته آينده مي تواند براي تيمش به ميدان برود. مهرزاد معدنچي گفت: قبل از بازي با فجر سپاسي با ژوزه صحبت كردم اما نظر ايشان اين بود كه بايد بيشتر صبر كنم. در حال حاضر پا به پاي ساير بازيكنان تمرين مي كنم و احساس مي كنم به يك هفته ديگر زمان نياز دارم.
مهاجم سوري در نفت آبادان
سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مهاجم تيم ملي فوتبال سوريه در تمرينات تيم فوتبال اين باشگاه شركت مي كند تا در صورت تائيد با او قرارداد امضا كنيم. خليلي نيا اظهار كرد: تاكنون گزينه هاي خارجي متعددي براي تقويت خط حمله تيم فوتبال صنعت نفت با اين باشگاه مذاكره كرده اند كه در نهايت با راجا رافع مهاجم تيم ملي فوتبال سوريه به توافق ابتدايي دست يافتيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها