کد خبر: ۶۹۹۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد که همچنان با رويانيان رفيق است و تا آخر راه با مديرعامل باشگاه مي‌ماند.

 علي پروين در خصوص اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس و کنار گذاشتنش از پست مدير راهبري باشگاه اظهار داشت: هميشه گفته‌ام براي خدمت به پرسپوليس آمده‌ام. با عشق و علاقه پيراهن پرسپوليس را پوشيده‌ام و افتخار مي‌کنم که در اين تيم خدا به من عزت داده و جايگاهي دارم. من از شما مي‌خواهم بنويسيد پروين عاشق پرسپوليس است نه پست و مقام و جايگاه.


وي افزود: بعد از بازي با فجر سپاسي حرفم را زدم. من کسي نيستم که همه چيز را در دلم نگه دارم و پشت سر، دنبال هدفي باشم. من علي پروين هستم و حرف‌هايم را رک و راست مي‌زنم. دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد. من در اين تيم دنبال مسائل شخصي نيستم.


پروين عنوان کرد: برخي‌ها بعد از بازي با فجر گفتند پروين چشم به نيمکت پرسپوليس دارد اما من خدمتم را به اين تيم کرده‌ام و باز هم به عشق مردم راهم را ادامه خواهم داد. به آخر عمرم چيزي نمانده که به فکر نيمکت پرسپوليس باشم. شما ديديد رويانيان نيز اين پيشنهاد را به من داد اما به او گفتم بهتر است اين موضوع را پيگيري نکنيد. من با رويانيان رفيق و تا آخرش هم هستم و رفاقت را با دنيا عوض نمي‌کنم.



رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: خواست قلبي من موفقيت پرسپوليس است. مطمئن باشيد باشگاه پرسپوليس به هيچ‌کس اجازه نمي‌دهد اين باشگاه را به حاشيه ببرد. براي همه ما يک چيز مهم است و آن هم سربلندي پرسپوليس و شادي هواداران است.


پروين در خصوص اعلام باشگاه گهر مبني بر دعوت از وي به عنوان ميهمان ويژه گفت: اين کار باشگاه گهر جاي تعجب دارد و من عضو پرسپوليس هستم و به خاطر تيمم به ورزشگاه مي‌آيم. حالا نمي‌دانم منظور آقايان از اين کار چه بود.


وي درباره ديدار فردا با گهر تصريح کرد: با توجه به اينکه مي‌دانم همه بچه‌ها از نتيجه ديدار مقابل فجر ناراحت هستند انشاءالله با يک برد شيرين، پرسپوليس از اين هفته دوباره روي غلطک بيفتد و جايگاه خود را در جدول مستحکم کند.


پروين در پايان خاطرنشان کرد: قطعا هواداران پرسپوليس دوست دارند تيم سال جديد خود را از نزديک ببينند. از تک تک هواداران مي‌خواهم در اين ماه مبارک به ورزشگاه بيايند و يکصدا پرسپوليس را تشويق کنند تا ما هم لذت ببريم. پرسپوليس در اين فصل حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها