کد خبر: ۶۹۸۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
وحيد شمسايي و خوراكچي در رقابتهاي ليگ دسته يك فوتسال شركت خواهند كرد.
به گزارش ايسنا، تيم هولدينگ تهران با خريد امتياز تيم دسته يكي استيل‌آذين قصد حضور در ليگ برتر را داشت و حتي موافقت علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال را هم گرفته بود، اما حضور اين تيم در مسابقات ليگ برتر منوط به موافقت رييس كميته‌ فوتسال است.
 
عباس ترابيان در اين زمينه امروز (شنبه) در گفت‌و‌گويي كوتاه با خبرنگار ايسنا، گفت: "در صورتي با حضور اين تيم در ليگ برتر موافقت مي‌كنم كه باشگاه هولدينگ امتياز ليگ برتري را بخرد" كه اين شدني نيست و هيچ تيمي حاضر به فروش امتيازش نخواهد بود.
 
ترابيان همچنين با 14 تيمي شدن ليگ برتر قاطعانه مخالفت مي‌كند. او در اين‌باره نيز گفت: "تعداد تيم‌ها را هيات رييسه سازمان ليگ تعيين كرده و ما نمي‌توانيم تصميمي كه گرفته شده را ناديده بگيريم."
 
در حالي رييس كميته‌ فوتسال با 14 تيمي شدن ليگ برتر مخالفت مي‌كند كه سال گذشته پس از انحلال مقطعي پرسپوليس قرار شده بود بازي پلي‌آف بين دو تيم دسته يكي فرش آرا و گاز خوزستان برگزار شود و دوباره تعداد تيم‌ها به عدد 14 برسد، اما ترابيان از برگزاري چنين ديداري در سال گذشته اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند و مي‌گويد: "چنين بازي يادم نمي‌آيد."
 
با اين حال حضور تيم هولدينگ در ليگ برتر را بايد منتفي دانست و اين تيم در ليگ دسته يك مي‌جنگند تا بدون حرف و حديث به ليگ برتر برسد.
 
اما اتفاق جالبي كه در كنار حضور تيم هولدينگ در ليگ دسته يك رقم خورده پيوستن وحيد شمسايي كاپيتان تيم ملي فوتسال ، محمود خوراكچي مربي سابق تيم ملي است. بي شك اين باشگاه سرمايه‌گذاري زيادي را در فوتسال كرده است، چون موفق به جذب بازيكني شده كه به دليل پيشنهادهاي مالي پايين حاضر نشده بود در ليگ برتر بازي كند. قرارداد وحيد شمسايي در تيم‌هاي ماهان و گيتي‌پسند به زير 300 ميليون نرسيده بود و با نگاه به پيشنهاد 400 ميليوني زسكا مسكو روسيه هم مي‌توان پيش‌بيني كرد كه رقم قرارداد اين بازيكن چقدر است. در كنار شمسايي، خوراكچي هم هدايت اين تيم را بر عهده خواهد داشت.
 
بنابراين تيم هولدينگ تهران دست كمي از يك تيم ليگ برتري نخواهد داشت، چون بازيكناني هم كه در پايان فصل نقل و انتقالات ليگ برتر بدون تيم ماندند به تيم هولدينگ خواهند پيوست. حسين سلطاني، رضا ناصري، اميد ابراي نيا، محمد هاشم زاده، محمد زارعي، مجيد ويسي، فرشاد شارقي و محمد نكويي براي حضور در اين تيم اعلام آمادگي كرده‌اند و با اضافه كردن وحيد شمسايي به اين‌ بازيكنان و سرمربيگري محمود خوراكچي نيز تيمي بي بديل در تاريخ ليگ دسته يك را مي‌سازد كه تنها به دنبال قهرماني و صعود به ليگ برتر خواهد بود.
 
خوراكچي با تاييد نهايي شدن حضور خود و شمسايي در اين تيم پس از جلسه امروز گفت: قرارداد ما با اين باشگاه به طور تضميني بوده و قرار شده در سال اول حضورمان در دسته يك تيم هولدينگ به ليگ برتر صعود كرده و پس از حضور در ليگ برتر و قهرماني در اين مسابقات، اين تيم را به قهرماني در آسيا هم برسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها