کد خبر: ۶۹۷۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته جاری آخرین تحولات خلیج‌فارس را با حضور مسئولان ذی‌ربط مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

فارس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند.

بررسی آخرین مباحث مرتبط با بیداری اسلامی با حضور مسئولان ذی‌ربط و جمع‌بندی نهایی طرح‌ها و لوایح مطروحه در کارگروه‌ها در دستور کار جلسات هفته جاری کمیسیون مذکور قرار دارد.

کمیسیون امنیت ملی این هفته همچنین آخرین تحولات منطقه استراتژیک خلیج فارس و تنگه هرمز را با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کارگروه امنیت داخلی این کمیسیون روز یکشنبه طرح‌های "تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران" و "جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور" و لوایح "شفاف‌سازی و رسیدگی به اموال  و دارایی‌های مسئولین کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی" و "تعیین حریم حفاظتی-امنیتی اماکن و تأسیسات کشور" را بررسی می‌کند.

کارگروه دفاعی کمیسیون نیز هفته جاری رسیدگی به طرح‌های "تجهیز و بازسازی ناوگان هوایی آشیانه جمهوری اسلامی ایران و اصلاح قانون بودجه 91"، "خدمات‌رسانی به ایثارگران" و نیز " طرح اعاده شده تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از شورای نگهبان" را در دستور کار دارد.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته لوایح "موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و تشریفات الحاقی آن"، "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن جهانی زیرساختارهای حمل و نقل دریایی" و "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان اروپایی پژوهش‌های هسته‌ای" را بررسی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها