کد خبر: ۶۹۶۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱

درحالی که هفته‌هاست خبر ادغام بانک تات رسانه‌ای شده اما همچنان تیزرهای تبلیغاتی این بانک در سطح شهر و جاده‌ها به چشم می‌خورد.

به گزارش آنا، باوجود اینکه بانک مرکزی رسماً و به دفعات اعلام کرده مجوز فعالیت بانک تات لغو شده و هر گونه فعالیت این بانک خلاف قانون است اما همچنان و با گذشت چند هفته از جمع‌آوری تابلوی شعب این بانک شاهد حضور "تات" در سطح شهر و جاده‌ها هستیم.
 
درحالی که بر اساس مصوبه اسفندماه سال 90 شورای پول و اعتبار "بانک تات" با موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس "صالحین" و "آتی" ادغام شد و روند ادغام این موسسات نیز تا حدودی انجام شده ولی همچنان ادغام این بانک با حواشی همراه است.
 
تیزرهای تبلیغاتی بانک تات با گذشت چند هفته از ادغام رسمی این بانک همچنان در سطح شهر و جاده‌ها به چشم می‌خورد بی آنکه مسئولان مربوطه نسبت به جمع آوری این تابلوها اقدام نمایند.
 
این هم از دیگر حواشی ادغام بانک تات است؛ ابتدا مشکل در نام و تابلوهای سر در شعب بود و هم اکنون باید شاهد وجود تیزرهای تبلیغاتی این بانک در نقاط مختلف باشیم.
 
به طور حتم مسئولان بانک مرکزی تذکراتی در این خصوص به تاتی ها داده‌اند. باید دید در هفته‌های آتی اقدامی در خصوص جمع اوری این تبلغیات از سطح شهر و جاده‌ها خواهد شد یا خیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها