کد خبر: ۶۹۵۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
متاسفانه در سال‌هاي اخير دو، سه گل من به ا شتباه مردود اعلام شده و چند پنالتي هم روي من رخ داده كه داوران اشتباه كردند.
سايت گل – سعيد دقيقي مهاجم نوك سايپا در بازي مقابل استقلال يك شب فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و علاوه بر گل برتري سايپا يك گل ديگر هم زد كه با اشتباه داوري همراه بود.
 دقيقي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد بازي با استقلال حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« ما هم از لحاظ تاكتيكي هم از لحاظ تكنيكي و هم از لحاظ موقعيت گل از استقلال برتر بوديم. آنها با اين همه مهره مقابل ما هيچ حرفي براي گفتن نداشتند و حتي اگر دقت مي‌كرديم مي‌توانستيم با اختلاف گل استقلال را شكست دهيم. متاسفانه گل سالم من هم مردود اعلام شد و همه ديدند كه توپ از خط دروازه گذشت. وقتي خودم ضربه را زدم ديدم كه توپ پشت تير عمودي به زمين آمد و حتي تور لرزيد اما كمك داور آن را نديد.»

 دقيقي در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:«‌متاسفانه در سال‌هاي اخير دو، سه گل من به ا شتباه مردود اعلام شده و چند پنالتي هم روي من رخ داده كه داوران اشتباه كردند. البته فغاني از داوران خوب ايران است و آن صحنه را بايد كمك داور مي‌ديد. من هم نمي‌توانستم با كمك داور حرف بزنم چون قبلا سابقه اعتراض و محروميت داشتم. متاسفانه از يك گل زيبا و به يادماندني محروم شدم.»
 از دقيقي در مورد دريبل فوق‌العاده‌اي كه به حنيف عمران‌زاده زد و مدافع استقلال را محو كرد سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ من هفته گذشته در برنامه نود بازي‌هاي مسعود شجاعي را ديدم و اتفاقا او مرا ياد دريبل كشويي انداخت. همين موضوع باعث شد كه در بازي با استقلال اين دريبل را بزنم و فكر مي‌كنم در يك لحظه اين اتفاق افتاد. البته عمران‌زاده هم از مدافعان خوب ايران است ولي فكر مي‌كنم در آن لحظه تمركز نداشت.»
دقيقي مدتي است كه از تيم ملي دور شده،‌او در اين خصوص مي‌گويد:«‌من آخرين باري كه دعوت شدم گل زدم و در اردو يكي از بهترين‌ها بودم. هر چند سال گذشته شهرداري تبريز سقوط كرد ولي من 10 گل زدم و 13 پاس گل دادم ولي شايد به خاطر سقوط شهرداري عملكرد من هم ديده نشد. من توقع دارم كه اگر حق حضور در تيم ملي را دارم دعوت شوم.»‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها