به گزاش خبرنگار سیاسی جهان، این اقدام در حالی صورت گرفته است که چندی
پیش نیز سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به تبلیغ شيرقهوه این شرکت کرده
بود اما رپرتاژ آگهی به بهانه کمک های انسان دوستانه این شرکت صهیونیستی
به مسلمانان سیل زده پاکستان تقریبا در رسانه های ایران بی سابقه است.
بر
اساس این گزارش در این رپرتاژ گفتگو با مدیرعامل نستله، تاریخچه این شرکت
و حضور گسترده نستله در کشورهای اسلامی در قالب 48 کارخانه نیز ذکر شده
است و از نستله به عنوان دوستدار سلامت و تندرستی مردم مسلمان مصرف کننده
محصولات این شرکت یاد شده است.
نستله در این رپرتاژ آگهی با چاپ
تصویری از سیل زدگان پاکستانی سعی کرده است 500 هزار فرانک سویس کمک های
خود و کارکنانش را بزرگ جلوه داه و در ردیف مدافعان حقوق بشر نشان هد. این
شرکت در پایان آگهی خود حجم سرمایه گذاری خود در ایران را صد میلیون دلار
اعلام می کند.
پس از حجم بالای افشاگری علیه این شرکت صهیونیستی در
ایران توسط دانشجویان انقلابی و تحریم محصولات آن به شكل خودجوش، نستله در
تلاش است چهره بشر دوستانه ای را از خود در ایران و منطقه ارائه کند.
مجله هفتگی سروش در شماره 1464 خود، این رپرتاژ آگهی را در ابتدای نشریه و با درج نام انگلیسی و آرم نستله انتشار داده است.