کد خبر: ۶۹۳۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
 ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد ابراز داشت: پس از پذیرش قطعنامه 598 که بر اساس مصالح کشور، انقلاب و نظام صورت گرفت، همه دلسوزان انقلاب و رزمندگانی که با جان و دل برای کشور می‌جنگیدند، این موضوع را بدون هیچ چون و چرایی پذیرفتند.

وی ادامه داد: پذیرش این قطعنامه حزب بعث و غربی‌ها را غافلگیر کرد و موجب شد که جبهه دشمنان نظام دچار سوء تفاهم نسبت به جایگاه ملت ایران شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: دشمن در این برهه احساس کرد که نظام این قطعنامه را از روی ضعف و اجبار پذیرفته از این رو دست به تجاوز گسترده در مرزهای کشور زدند که این موضوع موجب شد امام خمینی(ره) عموم مردم را به دفاع از مرزها فراخوانده و رزمندگان نیز با تمام قدرت در برابر این تجاوز ایستادند.

وی افزود: حضور مردم در این عرصه چنان پررنگ بود که حجم نیروهای داوطلب قدرت سازماندهی را از فرماندهان سلب کرده بود.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: مردم در این برهه با حضور گسترده در جبهه‌ها ضربات مهلکی به دشمن زده و طعم تلخ شکست را بار دیگر به آنان چشاندند.

وی گفت: در این میان منافقین تصور می‌کردند که فرصت مناسبی برای آنان ایجاد شده و می‌توانند از فرصت درگیری ارتش با نیروهای بعثی استفاده کرده و به ملت ایران ضربه وارد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: با وقوع عملیات منافقین در استان کرمانشاه تعداد زیادی از زنان، کودکان و افراد بی‌گناه شهید شده و خسارت‌های زیادی به شهرها وارد شد.

وی ابراز داشت: رزمندگان سپاهی و ارتشی در تنگه مرصاد با هجوم گسترده از هوا و زمین منافقین را به دام انداخته و مانع پیشروی آنها شدند.

ملاحسنی اضافه کرد: این عملیات شیرازه منافقین را برای همیشه در هم پیچید و فرصتی دست داد تا نظام درس بزرگی را به این گروه انحرافی بدهد که این موضوع یک مشیت الهی بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ هیچ‌گاه تجربه عملیات مرصاد را فراموش نخواهد کرد، اظهار داشت: پس از این عملیات منافقین هیچ‌گاه نتوانستند نیروی خود را بازیابی کرده و بار دیگر به ملت ایران ضربه بزنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: امروز نیز این گروه انحرافی دچار ذلت و خواری شده و نتوانسته‌اند جایگاهی برای خود در جهان ایجاد کنند و این عاقبت خیانت به کشور و اسلام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها