کد خبر: ۶۹۲۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ارزیابی خود از جلسه مشترک دولت و مجلس به منظور بررسی گرانی ها گفت: این جلسه حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری برگزارو قرار شد به منظور تصمیم گیری قوی تر و بهتر این جلسات ادامه پیدا کند.

حسین گروسی درگفت وگو با خانه ملت ، درباره تاثیر جلسات این چنینی بر تصمیمات اقتصادی اظهار داشت: برگزاری این جلسات برای هم اندیشی دولت و مجلس خوب و موثر است واز این دست جلسات کمتر برگزار می شودوبه نظر می آید  باید زمان بیشتری گذاشته شود تا به نقطه مشترکی برسیم.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری چهار سال گذشته به نام های اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت این بخش افزود: به نظر می رسد بین وزرای اقتصادی‌با یکدیگر و با مجلس شکاف وجود دارد از این رو لازم است جلسات مشترک بیشتری برگزار شود.

به گفته این‌عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس عدم درک متقابل و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی قطعا درپیشبرد کارها موثر است و باید متحد شد تا تصمیم گیریها واحد باشد.

گفتنی است جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۴ مرداد با حضور رستم قاسمی وزیر نفت، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی و محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و عده ای دیگر از مسئولان مرتبط حوزه اقتصادی کشور برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
رهبر معظم واقعا حرف ما را میگوید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها