کد خبر: ۶۹۲۵۵
زمان انتشار: ۰۵:۰۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

 سایت گل - مهدی رحمتی پس از شکست دو بر یک برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیاد خوب نبودیم و از هفته چهارم و پنجم به بعد تیم ما را ببینید. سایپا هم تیم خوبی بود و خیلی خوب بازی کرد.

وی در مورد دو دستگی بین هواداران استقلال و تشویق فرهاد مجیدی، گفت: ما بازیکن هستیم و همه پیش از این بازی به این نتیجه رسیدیم که به مسایل خارج از میدان کاری نداشته باشیم و تمام تمرکزمان روی بحث فنی باشد. آنهایی هم که نام اشخاص دیگر را روی سکوها فریاد می‌زنند بهتر است اتفاق‌های فصل گذشته پرسپولیس یادشان بیفتد. هواداران استقلال باید پرسپولیس فصل گذشته و اتفاق‌هایی که برای این تیم رخ داد را سرلوحه و الگوی کار خود قرار بدهند. آن مسئله می‌تواند درس خوبی برای تماشاگران ما باشد.

وی تاکید کرد: هر فردی یک سلیقه‌ای دارد. آیا همه شما یک جور لباس می‌پوشید؟ مهم تیم استقلال است و باید به قهرمانی که در ذهن داریم برسیم.

کاپیتان استقلال در مورد بازوبند کاپیتانی این تیم گفت: آن مسئله تمام شد. باحرف‌هایی که نکونام با قلعه‌نویی زد و با خودم صحبت کرد دیگر این مسئله به پایان رسید. نکونام جزو تاریخ فوتبال ایران است و بزرگ و کاپیتان تیم من در تیم ملی است و من در تیم ملی پشت سر او به میدان می‌روم اما به دلیل حساسیت‌هایی که پیش آمده بود او ترجیح داد بازوبند را بر بازو نبندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها