کد خبر: ۶۹۱۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
حقيقت اين است كه من قبل از بازي به مساوي راضي بودم. ما در نيمه اول اصلا خوب بازي نكرديم ولي در نيمه دوم وقتي گل مساوي را زديم به خودم گفتم حتما پرسپوليس را مي‌بريم.
سايت گل – رضا حقيقي كاپيتان تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز مقابل پرسپوليس يك شب رويايي را پشت سر گذاشت. او معمولا در جنگ با هافبك‌هاي پرسپوليس بازيكنان برتر بود و گل دوم را هم از نقطه پنالتي به ثمر رساند. حقيقي در مورد اين بازي و حاشيه‌هايش به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
قبل از بازي فكر مي‌كردي پرسپوليس را با اين نتيجه شكست دهيد؟
حقيقت اين است كه من قبل از بازي به مساوي راضي بودم. ما در نيمه اول اصلا خوب بازي نكرديم ولي در نيمه دوم وقتي گل مساوي را زديم به خودم گفتم حتما پرسپوليس را مي‌بريم.

محمود ياوري در بين دو نيمه چه چيزي به شما گفت؟
او روي شرايط روحي بازيكنان كار كرد چون واقعا بعضي از نفرات تيم ما از پرسپوليس ترسيده بودند و اتفاقا اين تيم با اين مهره‌ها ترس هم دارد. ياوري به ما گفت كه شما در نيمه دوم نه تنها بازي را مساوي مي‌كنيد بلكه در نهايت پيروز مي‌شويد. او از مهاجمان ما خواست كه جمع‌تر بازي كنند تا بتوانيم به دروازه پرسپوليس نزديك شويم.
روزنامه‌ها از شكست خوردن تيم ميلياردي تيتر زدند. نظر تو چيست؟
به هر حال اين دو تيم از اين لحاظ با هم قابل قياس نيستند. در واقع بايد گفت 206سواران پورشه سواران را شكست دادند.
به نظر تو چرا پرسپوليس اينقدر بد بازي كرد؟
خودم هم از بازي آنها تعجب كردم. من فكر مي‌كنم هنوز با هم هماهنگ نيستند و اگر چند هفته بگذرد هر تيمي را زمين‌گير مي‌كند. پرسپوليس در اين بازي مشكل بدني هم داشت و معلوم بود كه بازي در آبادان روي بدن‌ آنها تاثير گذاشته بود.
در مورد پنالتي صحبت كن، چرا اينقدر خطرناك زدي؟
من روي ضربات پنالتي تمرين كرده بودم و مي‌خواستم پنالتي را وسط بزنم. اگر پنالتي را به راست يا چپ مي‌زدم گردان مي‌گرفت ولي قبل از اينكه ضربه را بزنم مطمئن بودم كه توپ گل مي‌شود. من اين گل را به همسر و مادرم تقديم مي‌كنم.
راستي چرا بازوبند قرمز بسته بودي؟
بستن بازوبند قرمز دليل خاصي نداشت. به هر حال پيراهن ما زرد است و بايد بازوبند قرمز يا مشكي مي‌بستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها