کد خبر: ۶۹۱۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
منابع آگاه از تجدید ناآرامی‌ها در زندان الحایر عربستان و اقدام زندانبانان سعودی در ضرب و شتم زندانیان سیاسی و محرومیت آنها از درمان خبر دادند.
فارس به نقل از خبرگزاری الجزیره نوشت: ناآرامی بار دیگر در زندان سیاسی الحایر تجدید شده است.

این منابع افزودند: این ناآرامی بعد از گذشت یک هفته از درگیری بین زندانیان سیاسی و زندانبانان زندان الحایر بوقوع پیوست؛ امری که باعث شد تا نیروهای ویژه برای مهار وضعیت و کنترل اوضاع وارد عمل شوند.

شاهدان عینی گفتند: بازداشت شدگان بند 10 زندان حایر که زندانیان سیاسی در آن نگهداری می شوند مورد ضرب و شتم شدید زندانبانان قرار گرفته اند و آنها سپس به بند نهم برده شده و با وجود جراحت برخی از آنها و خونریزی از درمان محروم شده اند.

شاهدان تصریح کردند: زندانیان سیاسی در بند دهم زندان الحایر نگهداری می شوند و زندانیان این بند مورد ضرب و شتم شدید زندانبانان قرار گرفته اند.

به گفته این شاهدان، زندانبانان سپس زندانیان سیاسی را به بند نهم منتقل کردند و با وجود اینکه تعدادی از این زندانیان زخمی شده و خونریزی داشتند؛ آنها را از درمان محروم کردند.

برپایه این گزارش، بیشتر زندانیان سیاسی عربستان بدون حکم قضایی یا محاکمه در زندان به سر می برند و تعداد آنها مشخص نیست اما نهادهای مردمی شمار این زندانیان را هزاران نفر برآورد کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها