کد خبر: ۶۹۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
"به یقین اگر اطلاق صفت "مظلوم" برای آقای هاشمی جایز باشد، یکی از آن موقعیت‌های مجاز، همین مظلوم واقع شدن از جانب مهدی و فائزه هاشمی است که به انواع فتنه‌گری‌ها و سوءاستفاده‌ها از موقعیت آلوده شده و در هنگام سخت شدن عرصه، حیثیت پدر را ملکوک ساخته‌اند و به خاطر همین جفا، پدر را در موضع اتهام قرار داده‌اند."
کیهان نوشت: مهدی هاشمی در نامه‌ای که سایت‌های اینترنتی آن را منتشر کرده‌اند ادعا می‌کند احضار وی برای رسیدگی به اتهامات عدیده‌اش شخص وی نیست "بلکه هدف، پدر مظلوم من است!"

وی همچنین خود را جانباز شیمیایی معرفی کرده و نوشته است: از زمانی که چشم باز کرده‌ایم تا امروز در معرض آسیب‌های ناشی از مبارزات خانواده(!) و آثار تصمیمات دشمن‌شکن بوده‌ایم.

مهدی هاشمی همچنین خطاب به محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور نوشته است: علی‌رغم مسئولیت نظارت بر دانشگاه‌های آزاد خارج از کشور، مشغول تحصیل در دانشگاه آکسفورد هم هستم که برای تهیه پایان‌نامه دکترایم می‌باشد، آماده حضور در محکمه می‌باشم و شرط‌های من را هم می‌دانید که هیچ درخواست غیرقانونی در آن نیست.

مهمترین آنها دادگاه مستقل و مصون از تحمیل نیروهای امنیتی با همه حقوق دادگاه و متهم و نیز توجه به شکایات متهم است.

وی در عین حال ادعا کرد احضاریه ای که برای وی صادر شده قانونی نبوده است.

این در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه اخیراً اعلام کرده است که اتهامات مهدی هاشمی اعم از مالی و غیرمالی است و منحصر به اغتشاشات پس از انتخابات نمی‌شود.

پولشویی میلیاردی، سوءاستفاده از اموال دانشگاه آزاد برای فعالیت های غیرقانونی، راه‌اندازی سایت ضدانقلابی، تولید و انتشار شایعه علیه نظام، زمینه‌سازی برای القاء تقلب و ایجاد اغتشاش و... از جمله اتهامات مهدی هاشمی است.

اسناد به دست آمده از دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد که مهدی هاشمی ریاست آن را بر عهده داشته به همراه اعترافات مستند برخی متهمان و محکومان دیگر، وسعت تخلفات را بیشتر نشان می‌دهد و به همین دلیل هم مهدی هاشمی در نامه اخیر خود نسبت به مراجعه ماموران امنیتی به دفتر هیئت امنا و ضبط اسناد ابراز نگرانی کرده است.

وی در عین حال توضیح نداده است که چگونه می‌توان با پنهان شدن پشت آقای هاشمی‌رفسنجانی و هزینه کردن از حیثیت وی، از مسئولیت تخلفات و خیانت به کشور و ملت گریخت و نام خیانت در امانت و سوءاستفاده و پولشویی را "آسیب ناشی از مبارزات خانواده" و"تصمیمات دشمن‌شکن" گذاشت؟!

یا از جایگاه متهم، برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کرد که کدام قاضی و چگونه و در چه حدی به پرونده اتهامات متهم رسیدگی کند!

به یقین اگر اطلاق صفت "مظلوم" برای آقای هاشمی جایز باشد، یکی از آن موقعیت‌های مجاز، همین مظلوم واقع شدن از جانب مهدی و فائزه هاشمی است که به انواع فتنه‌گری‌ها و سوءاستفاده‌ها از موقعیت آلوده شده و در هنگام سخت شدن عرصه، حیثیت پدر را ملکوک ساخته‌اند و به خاطر همین جفا، پدر را در موضع اتهام قرار داده‌اند.

آقای هاشمی‌رفسنجانی چندی پیش در دیدار با اسدالله بادامچیان نماینده تهران و عضو مرکزیت حزب مؤتلفه اسلامی درباره مسائل مربوط به فرزندان تصریح کرده بود: "این مسائل خصوصی است و در هیچ جای دنیا چه در حقوق اسلام و دیگر کشورها، پدر را به جای پسر محاکمه نمی‌کنند، البته بلاتشبیه عرض می‌کنم امام دهم هم فرزندشان جعفر کذاب بود اما کسی به این دلیل ایشان را مؤاخذه نمی‌کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها