کد خبر: ۶۹۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
به گزارش بی باک، سرکار خانم ورونیکا، مبلغ شیعی و بانوی تازه مسلمان آلمانی و میهمان ویژه این ایام "بی باک"، در پاسخ به سئوال یکی از کاربران که از وی پیرامون فرق زندگی در ایران و غرب پرسیده بود، اظهار داشت:

« درحال حاضر به عنوان کسی که از دور به غرب می نگرد، مردم غرب را تحت فشار زیادی می بینم که خودشان نمی دانند و آنها فکر می کنند این روش زندگی طبیعی می باشد. محیط برای انسان های خدا پرست که زیاد هم نیستند بسیار سخت است. با تمام مشکلات زندگی که در حال حاضر در  همه جای دنیا وجود دارد, برای مؤ منین زندگی در ایران اسلامی به مراتب با آرامش بیشتر همراه است.»

ایشان در پاسخ به اینکه "به نظر شما رسانه های غربی چند درصد از واقعیتهای جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع مردمشان می رسانند؟" تصریح کردند:

« در این ایام تنها اطلاعاتی که غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران به مردمش می دهد و  البته به قصد سوء استفاده سیاسی، اطلاعات دروغین در مورد شخصیت آقای آحمدی نژاد، خطر بمب اتم ایران و دروغ پردازی در مورد انتخابات است و هرگز پیشرفت ها و واقعیت های ایران اسلامی را منعکس نمی کنند»

وی همچنین نظرشان را پیرامون دولت آقای احمدی نژاد و شخص ایشان چنین ابراز داشتند:

« به نظر من در عصر حاضر آقای احمدی نژاد تنها رئیس جمهور شجاع و آزاده ی است که در مقابل غرب ایستادگی می کند و با جرات و با تکیه به پروردگار یکتا توانسته از پایمال شدن حق مردم ایران و مسلمانان جهان جلو گیری کند.
در غرب حزب ها ی مختلفی در حکومت هستند که صرفا به دنبال منافع خود می باشند و با یکدیگر به خاطر قدرت می جنگند امّا چنان وانمود می کنند که در خدمت ملت هایشان هستند و از آنجا که در جوامع غربی خداپرستی به معنای حقیقی کمتر وجود دارد  و مردم از فطرت خود دور شده اند لذا بندگی در راه خدا و خدمت به خلق خدا معنایی ندارد »

ایشان درباره آسیب ها و مشکلات مردم و نظام ایران اظهار داشتند:

« به نظر من مسؤلین جمهوری اسلامی می کوشند به اسلام و مردم این سرزمین خدمت کنند امّا از آنجا که انسان ها معصوم نیستند، طبیعی است که مشکلاتی هم در برخی مسائل به وجود آید. البته به عقیده من مشکلات باعث میشوند تا انسان ها رشد کنند، تربیت شوند و انشاالله به کمال برسند.
 در مورد آسیب ها هم باید بگویم که همه ی کشور ها دچار آسیب هایی در جوامع خود هستتد. در کشور ایران درصد زیادی از این آسیب ها و مشکلات از طریق دشمنان اسلام انتقال داده می شود و برخی مردم کشورهای اسلامی به دلیل عدم بصیرت و یا جدی نگرفتن خطر ها دچار این آسیب ها می شوند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها