کد خبر: ۶۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
یک راننده تاکسی در اعتراض به ممنوعیت تردد تاکسی‌ها در مسیر ورزشکاران المپیکی از روی برج پل لندن به درون رودخانه تایمز شیرجه زد.

فارس، یک نفر روز گذشته در اعتراض رانندگان تاکسی به ممنوعیت تردد تاکسی‌ها در مسیر ورزشکاران المپیکی از روی برج پل لندن به درون رودخانه تایمز شیرجه زد.

پلیس این مرد را از آب بیرون کشید و به دلیل برهم زدن نظم عمومی وی را بازداشت کرد.

مقامات پلیس لندن اعلام کردند این مرد خوش‌شانس بوده که پس از شیرجه با سر از ارتفاع 8 متری به درون رودخانه زنده مانده است.

این مقام پلیس لندن ادامه داد: کار او دیوانگی است. او می‌توانست با این کار خودش را به کشتن دهد. وی دیگران را نیز به خطر انداخته است.

این مرد که نامی از او برده نشد، در اعتراض رانندگان تاکسی به دور نگه‌داشتن آنها از مسیر ورزشکاران در بازی‌های المپیک در لندن حضور داشت.

در یک روز گرم تابستانی در لندن  چند صد تاکسی لندنی با به صدا در آوردن بوق‌هایشان در نزدیکی دفتر شهردار لندن اعتراض خود را نشان دادند. رانندگان تاکسی نگران هستند که در مسیرهای دیگر ترافیک خطی ایجاد شود و از درآمد آنها در طول برگزاری بازی‌ها کم شود.

25 هزار راننده تاکسی لندنی خواهان تردد در تمام مسیرها شدند. تاکسی‌های مشکی زنگ در حال حاضر تنها اجازه دارند در دو سوم مسیر 160 کیلومتری تردد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها