کد خبر: ۶۸۳۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۳۱ تير ۱۳۹۱
ندای انقلاب؛ مدتی است اختلاف و دعوای های بین سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال بالا گرفته است و هر کدام سخن از حقوق پایمال شده خود می کنند. «حق پخش تلویزیونی» عامل اصلی دعوا مابین این دو سازمان و فدراسیون مهم و حیاتی است که پخش بازی های فوتبال از رسانه ملی را تحت الشعاع قرار می دهد.


تا ساعات پایانی آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور ، کمتر کسی دقیقا مطلع بود که نتیجه دعوای این دو سازمان به کجا ختم خواهد شد و «آیا بازی های هفته اول لیگ برتر از صداوسیما پخش می شود یا خیر؟» سوالی بود که پاسخش تا زمان آغاز بازی پرسپولیس و صنعت نفت برای اکثر اهالی فوتبال نامعلوم بود.
پنجشنبه شب و با پخش دیدار پرسپولیس و صنعت نفت به نظر می رسید مشکلات مابین رسانه ملی و فدراسیون فوتبال حل و فصل شده باشد و طرفین به نفع مردم کمی کوتاه آمده باشند اما سانسور عجیب و غریب صداوسیما در بازی شب گذشته استقلال و آلومینیوم هرمزگان نشان داد همچنان مشکلات پابرجاست و گویا طرفیت قصد ندارند مشکلات را هرچه سریعتر حل کنند.
صداوسیما به دلیل مشکلات مذکور در بازی شب گذشته از پخش تبلیغات محیطی پیرامون زمین ورزشگاه آزادی خودداری کرد و این اقدام رسانه ملی باعث شد غرامتی حدود ۵۰۰ میلیونی برای فدراسیون فوتبال به بار آورد.
این جاروجنجال ها برای ایرانی ها بیشتر یادآور دعواهای بچه گانه ای است که پیشتر در اقوام دیده می شده و امروز در سطح اول کشور و مابین یک سازمان مهم و حیاتی و یکی از حساس ترین فدراسیون های ورزشی دیده می شود.
باید منتظر ماند و دید سرانجام چه کسانی از این دعواهای بچه گانه سود می برند و چه کسانی متضرر می شوند!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها